فوق ستاره آرژانتینی گل هایش را به کودکان سرطانی هدیه کرد
 لیونل مسی، ستاره تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در دیدار این هفته تیمش مقابل سویا 2 بار گلزنی کند. مسی گل‌هایش در این دیدار را به کودکان سرطانی تقدیم کرد. او در این بازی یک پاس گل هم برای هم‌تیمی‌اش فراهم کرد. 

مسی با گرفتن دو انگشت به روی صورت (اشاره به حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) شادی پس از گل‌هایش را در این بازی در ورزشگاه نیوکمپ انجام داد.
 
بارسلونا موفق شد در یک دیدار سخت با نتیجه 3 بر صفر سویا تیم خوب این فصل لالیگا را شکست دهد. بیشترین تیمی که از مسی گل دریافت کرده است همین سویاست. 

مسی مقابل این تیم 29 بار گلزنی کرده است. او در تمامی 8 دیدار قبلی مقابل سویا در لیگ گلزنی کرده است.

فوق ستاره آرژانتینی در 26 بازی این فصل در لیگ اسپانیا برای بارسلونا موفق به زدن 27 گل شده است. او در این فصل مانند گذشته به روند خوب گلزنی‌هایش ادامه داده است. 

لیونل مسی در حال حاضر در مجموع 41 دیدار در تمام رقابت‌های حاضر برای بارسلونا 43 بار گلزنی کرده که یک رکورد بی‌نظیر است. این نهمین فصل مسی در بارسلوناست که موفق شده در جریان فصل بیشتر از 30 گل به ثمر برساند. البته این فصل هنوز برای بارسلونا به اتمام نرسیده و آنها دیدارهای زیادی پیش رو دارند. بهترین رکورد گلزنی‌های مسی در یک فصل برای بارسلونا برمی گردد به فصل 2012-2011 که او موفق شد در مجموع 60 بازی 73 بار برای آبی‌و‌اناری‌ها گلزنی کند.

مسی در همان فصل بیشترین گل‌ها را برای بارسا در لیگ هم به ثمر رساند. او موفق شد با 50 گل زده در لیگ اسپانیا تنها در 37 بازی رکورد بی‌نظیری از خود برجای بگذارد. این در حالی است که بهترین رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو پرتغالی در یک فصل برای رئال مادرید در لیگ اسپانیا 48 گل بوده است.