امیرحسین صادقی از اتفاقات بازی با پرسپولیس می گوید

امیرحسین صادقی در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم. در طول بازی روی دروازه حریف موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و مقابل  50 هزار هوادار پرسپولیس عقب‌نشینی نکردیم. اگر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم، هرچند که پرسپولیس هم فرصت‌های خوبی داشت. ما در نیمه دوم یک گل زودهنگام دریافت کردیم که شیرازه تیم از هم پاشیده شد. بعد از این گل وضعیت تیمی ما از لحاظ تاکتیکی و روحی به‌هم ریخت.

وی در پاسخ به این پرسش که «قبول دارید صادق بارانی نباید در دقایق پایانی حرکتی انجام می‌داد که باعث اخراج شود؟»، خاطر نشان کرد: من با صادق صحبت نکردم و در جریان ریز مسائل قرار ندارم. او از طارمی ناراحت بود، ولی درمجموع اتفاقات قشنگی را ندیدیم. این فوتبال را میلیون‌ها نفر دیدند و نباید آن اتفاقات رخ می‌داد. صادق بچه نجیب و سربه‌زیری است و نمی‌دانم چرا از کوره در رفت.

مدافع تیم فوتبال پیکان در خصوص داوری دیدار این تیم مقابل پرسپولیس تصریح کرد: ما همیشه باید برای داورها احترام قائل باشیم. اعتقاد من این است که در یک یا دو صحنه داور می‌توانست برای تیم ما پنالتی بگیرد، ولی به‌راحتی از آنها عبور کرد.