شانس بالای نیمار برای کسب توپ طلا از نگاه رونالدینیو

نیمار در فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب بارسلونا داشته است. او با بازی درخشانی که در دیدار برابر پاری ‌سن‌ ژرمن به نمایش گذاشت باعث شد تا بارسلونا در نوکمپ دست به معجزه زند و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

اگر بازی‌های درخشان نیمار با آبی‌ اناری‌ها ادامه‌ داشته باشد او این شانس را دارد که برای نخستین بار در دوران فوتبالی‌اش توپ طلا را به دست آورد.

رونالدینیو، ستاره سابق فوتبال برزیل به ستایش از نیمار پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن به زودی توپ طلا را به دست خواهد آورد.

رونالدینیو که در یک مراسم برای تقدیر از خود او صحبت می‌کرد، گفت‌: برایم بسیار لذت بخش است که نیمار را در حال‌  بزرگ شدن و بهتر شدن می‌بینم. ابتدا روماریو از برزیل خود را به فوتبال جهان معرفی کرد. سپس رونالدو ظهور کرد. بعد از او ریوالدو آمد و بعد هم من. الان هم دوران نیمار است و او از بهترین ها است.

او ادامه‌ داد: فکر نمی‌کنم  که نیمار برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان درنگ کند. او سخت تلاش می‌کند تا این جایزه بزرگ را به دست آورد. بر این باور هستم که زودی او به این جایزه می‌رسد. تنها باید به این بازیکن فرصت داد. او مهارت و استعداد بسیار بالایی دارد.