واکنش کاپیتان سابق استقلال به بخشیده شدن نور افکن/برخی بازیکنان جوان ظرفیت بالایی ندارند

محمود فکری در خصوص دیدار استقلال برابر لوکوموتیو که روز ۲۲ فروردین ماه در تاشکند برگزار خواهد شد، افزود: شرایط آبی پوشان در لیگ قهرمانان خوب است. آنها صدرنشین گروه خود هستند و می توانند یک پیروز خوب را مقابل لوکوموتیو بدست بیاورند.

وی تاکید کرد: البته با توجه به شکستی که لوکوموتیو در دیدار رفت متحمل شده است نمی خواهد در تاشکند مقابل طرفدارانش دوباره شکست خورد و تلاش خواهد کرد تا این بازی را با برد به پایان رسانده تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. استقلال باید هوشمندانه پا به این مسابقه بگذارد و اجازه ندهد بازیکنان فیزیکی لوکوموتیو عرصه را برآنها تنگ کرده و دروازه را باز کنند.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص تیم های اول تا سوم لیگ برتر ایران نیز گفت: پرسپولیس بازیهای خوبی از خود انجام داد و روند رو به رشدی داشت و توانست در ۴ هفته مانده به پایان لیگ تقریبا قهرمانی خود را قطعی کند. این تیم سال گذشته هم می رفت که قهرمان شود اما در چند بازی آخر نتایج قابل قبولی کسب  نکرد و قهرمانی را از دست داد. تراکتورسازی شروع خوبی داشت اما به دلیل مشکلات در فصل نقل و انتقالات به یک باره افت کرد و دیدیم که در آخرین دیدار خود مقابل صبای قم بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد و عملا از کورس قهرمانی دور شد.

فکری در خصوص وضعیت استقلال در لیگ شانزدهم افزود: آبی پوشان شروع خوبی نداشتند اما رفته رفته مشکلات را پشت سر گذاشته و توانستند در نیم فصل دوم بازیهای خوبی از خود ارائه داده و با ۸ پیروزی پیاپی به یکباره تا رده دوم جدول پیش بروند و تقریبا امید داشته باشند که بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای فصل آینده کسب کنند.

وی در خصوص اتفاقاتی که نورافکن جوان در دیدار برابر فولاد خوزستان بوجود آورد و باعث حواشی زیادی شد، تصریح کرد: خوشحالم که کادر فنی، این بازیکن را بخشید و اجازه داده که دوره این بازیکن در تمرینات حضور پیدا کند. البته علت اصلی مشکلاتی که این بازیکن بوجود آورد به ظرفیت او بر می گردد. او جوان است، کم تجربه و این مشکل بیشتر از جنبه شخصیتی است اگر چه او از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته اما تا بخواهد از لحاظ شخصیتی رشد کند زمان زیادی باقی است و باید بزرگترهای تیم به او کمک کنند تا دیگر دچار چنین اشتباهی نشوند.

فکری در ادامه خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان جوان ظرفیت بالایی ندارند و با چند بازی خوب و چهره شدن به یکباره مسیر خود را گم می کنند. من امیدوارم نورافکن از این اتفاق درس گرفته باشد و دیگر چنین رفتاری از خود نشان ندهد.

وی در پایان و در خصوص شرایط تیم نفت مسجد سلیمان نیز گفت: متاسفانه بازی قبل خود را مقابل وحدت یزد شکست خوردیم اما تلاش می کنیم تا در بازیهای باقیمانده امتیازات لازم را کسب کرده  و در لیگ یک بمانیم و اگر شرایط مهیا بود سال دیگر یک تیم خوب را روانه مسابقات کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال لوکوموتیو ازبکستان و استقلال ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۵:۳۰ روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه در ازبکستان برگزار خواهد شد. استقلال با ۶ امتیاز در صدر گروه اول مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و لوکوموتیو ۳ امتیازی است.