تراکتورسازی واگذار می شود؟

شهرام دبیری با بیان اینکه باشگاه تراکتورسازی این فصل دچار مشکلاتی شد گفت: به خاطر بدهی به بازیکنان خارجی، باشگاه از نقل و انتقالات زمستانی محروم شد و محدودیتهایی بوجود آمد. امیدواریم تراکتور در جام حذفی به عنوان قهرمانی برسد تا این مشکلات کمرنگ شود. ما هم از شورای شهر تیم را حمایت می کنیم تا به این هدف برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تراکتورسازی این فصل به بخش خصوصی واگذار خواهد شد؟ تاکید کرد: چون به صورت جدی حمایت مالی نمی‌شود، صحبتهایی از واگذاری هست.

رئیس شورای شهر تبریز تاکید کرد: احتمال واگذاری تراکتورسازی بیشتر شده و حتی اقدامات اولیه هم صورت گرفته است. شاید مسئولان نخواهند تیم را به یک شخص واگذار کنند و بیشتر دنبال واگذاری آن به مردم هستند.

دبیری همچنین درباره نتایج بد تیم ماشین سازی تبریز و سقوط این تیم به لیگ دسته اول گفت: متاسفانه ماشین‌سازی آنطور که باید نتیجه نگرفت و انتظارات را برآور ده نکرد.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در پایان درباره وضعیت تیم فوتسال دبیری برای فصل آینده هم تصریح کرد: هنوز برای فصل بعد برنامه ریزی نکرده ایم. برنامه ما ادامه همکاری با جواد اصغری مقدم است. ما سال قبل نتایج خوبی گرفتیم و برای فصل بعد با تقویت تیم دنبال قهرمانی در لیگ خواهیم بود.