سروش رفیعی از پرسپولیس می رود؟

سروش رفیعی همچنان پاسخ روشنی در مورد تمدید قراردادش برای فصل آینده به مدیران باشگاه و حتی اعضای کادر فنی نمی‌دهد. این بازیکن که به گفته اهالی فوتبال، مدتی است دچار افت فنی شده و حتی از لیست تیم ملی نیز دور مانده است، امیدوار بود در پرسپولیس به یکی از مهم‌ترین مهره‌های فوتبال ایران بدل شود اما از جایگاه فنی که داشت نیز پایین آمده و این به خاطر حساسیت بازی در پرسپولیس است.

با این حال، برانکو ایوانکوویچ از این بازیکن درخواست کرده بود به فعالیتش در پرسپولیس ادامه بدهد و تلاش کند برای تمدید قرارداد، با باشگاه به توافق برسد اما سروش در این مورد فقط سیاست سکوت را در پیش گرفته و هیچ حرفی نمی‌زند.

او به دنبال آن است تا در پایان فصل که همزمان با پایان قرارداد 6 ماهه‌‌اش می‌شود، لژیونر شده و از ایران به اروپا برود اما این موضوع با سیاست‌های باشگاه پرسپولیس که حفظ تمام عناصر تیم است، مغایرت دارد. شنیدیم باشگاه برای راضی کردن این بازیکن برای تمدید قرارداد، فشارهای بیشتری را طی دو ماه آینده خواهند داشت تا سروش به دفتر باشگاه رفته و قراردادش را امضا کند.

برانکو نیز تلاش جالبی برای حفظ او دارد و همواره در تمرینات تیم، هرگاه صحبتی انجام می‌دهد، با بحث در مورد آینده تیم می‌گوید با حضور همه بازیکنان، تیم فصل آینده باید بسته شود که اشاره‌‌اش به ماندن سروش رفیعی است. با این اتفاقات، شاید سروش نیز تصمیم بگیرد از خواسته‌هایش دور شده و در پرسپولیس بماند اما برای این کار، باید تخفیف زیادی به باشگاه بدهد چون در زمان نقل و انتقالات زمستانی، وقتی قرار بود پرسپولیسی شود، برای بازی در نیم‌فصل 500 میلیون تومان (طبق ادعای سازمان لیگ) و 650 میلیون (طبق شایعات) توافق کرد و حتماً برای یک فصل کامل، بیش از یک میلیارد تومان طلب خواهد کرد.