شانس به منصوریان روی خوش نشان داد

شاگردان منصوریان در دقایق پایانی دیدار با لوکوموتیو یک امتیاز با ارزشمند به دست آوردند تا در کنار نتیجه الاهلی برابر التعاون وضعیت گروه به بهترین شکل برای استقلالی ها رقم بخورد.

 

آبی پوشان که روز پنجم مسابقات در تهران به مصاف الاهلی خواهند رفت، این شانس را دارند تا با یک برد یک بر صفر، پیش چشم هواداران خود صعود به عنوان تیم صدرنشین را یک هفته پیش از اتمام مسابقات جشن بگیرند. استقلال و الاهلی هم اکنون با 7 امتیاز صدرنشین گروه هستند و لوکوموتیو و التعاون نیز با 4 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

 

استقلال اگر بتواند با نتیجه یک بر صفر برابر الاهلی در امارات پیروز شود، 10 امتیازی می شود و صعودش نهایی می شود؛ اما نکته جالب توجه درباره این نتیجه این است که آبی ها در صورت کسب این برد، نسبت به حریف اماراتی خود در دیدارهای رو در رو نتیجه بهتری کسب کرده اند تا در صورتیکه هفته آخر مسابقات حتی استقلال برابر التعاون شکست بخورد نیز، در صورت هم امتیازی با الاهلی رتبه بهتری داشته باشند.

 

همچنین لوکوموتیو اگر بتواند دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذراند، می تواند به امتیاز 10 دست پیدا کند اما آنها نیز به دلیل نتیجه رو در رو پایین تر از استقلال قرار می گیرند.

آبی ها تنها در یک صورت با برد یک بر صفر برابر الاهلی صدرنشین گروه نمی شوند که التعاون روز پنجم لوکوموتیو را شکست دهد و در روز پایانی نیز با نتیجه ای بهتر از سه بر صفر استقلال را از پیش رو بردارد که این موضوع با توجه به نتایج دو تیم دور از دسترس به نظر می رسد تا آبی ها شرایطی استثنایی برای صعود از گروه خود به عنوان صدرنشین داشته باشند.