واکنش شاگرد دایی به پیشنهاد پرسپولیس
ایگور پراهیچ درباره دیدار تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان بیان کرد: هرچند فولاد خوزستان در جدول لیگ برتر، در رتبه ای پایین تر از نفت تهران قرار دارد اما بازی سختی مقابل این تیم داریم. فولاد تیم خوبی است و برای برتری برابر این تیم باید با تمام وجود بازی کنیم.

 

وی درمورد مشکلات تیم نفت تهران گفت: متاسفانه شرایط خوبی نداریم و وضعیت مانند گذشته است. مدت هاست که هیچ پولی نگرفته ایم و کسی هم در باشگاه نیست که به مشکلات ما رسیدگی کند. من هم مانند تمام بازیکنان تیم نفتT مسائل و مشکلات زیادی دارم و حتی پس از اتمام مدت زمان روادیدم مجبور شدم به عنوان یک توریست برای این تیم بازی کنم.

 

پراهیچ افزود: با وجود تمام این مشکلات تصمیم گرفتیم برای حیثیت و اعتبار خودمان بازی کنیم. البته حضور علی دایی در تیم نفت سبب شده تا بازیکنان ما به این مسائل کمتر فکر کنند.

 

مدافع کروات تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به وی برای فصل آینده به وی پیشنهاد داده است یا خیر، گفت: در جریان این موضوع نیستم و با توجه به اینکه تمام تلاش خود را برای موفقیت نفت به کار گرفته ام، اگر پرسپولیس پیشنهادی هم بدهد به این امر حتی فکر هم نمی کنم.