احتمال صعود ذوب آهن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان چه قدر است؟

علی شجاعی در خصوص پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن مقابل بنیادکار ازبکستان در چارچوب دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان تیم ما در بازی با بنیادکار بسیار خوب و تماشایی بازی کردند، ما موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم و باید با اختلاف سه یا چهار گل به پیروزی می رسیدیم.

وی افزود: تمام بازیکنان تصمیم گرفته بودند نتایج نه چندان مطلوب اخیر را جبران کنند و ما شایستگی پیروزی ارزشمند برابر بنیادکار ازبکستان را داشتیم، خوشبختانه اکنون ذوب آهن با 7 امتیاز در جایگاه دوم گروه قرار دارد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در مورد احتمال صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: علاوه بر ذوب آهن، تیم های العین امارات و الاهلی عربستان نیز برای صعود از گروه C این رقابت ها از شانس بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: دیدار بعدی ذوب آهن مقابل تیم العین خواهد بود و همان طور که می دانید این تیم برای حضور قدرتمندانه اش در لیگ قهرمانان آسیا هزینه زیادی کرده است اما با این وجود، تیم ما همچنان به موفقیت در این رقابت ها امیدوار است.

شجاعی در پایان با اشاره به عدم دریافت کارت زرد از سوی بازیکنان ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت کمترین کارت زرد در لیگ شانزدهم تصریح کرد: تیمی که به معنای واقعی به دنبال ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند است، هرگز به دریافت کارت زرد و ارائه بازی خشن و ناجوانمردانه نمی اندیشد، خوشبختانه تیم ذوب آهن همیشه تلاش کرده است تا در رده تیم های اخلاق مدار فوتبال آسیا قرار بگیرد.