شروط ستاره هاى آبى برای ماندن در استقلال
مهمترین موضوعی که درخصوص فصل آینده، ذهن علیرضا منصوریان را مشغول کرده، تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و البته بازیکنان با تجربه تیم از جمله ابراهیمى و کاوه رضایی است. 
 
البته ناگفته نماند منصوریان همچنان روی زوج رضایی و شهباززاده در خط حمله اصرار داد و می ترسد امسال هم نتواند چنین ترکیب از نظر او ایده آل و تمام عیاری را داشته باشد.
 
فصل قبل به هر سختی که بود، استقلال توانست کاوه رضایی را جذب کند اما شهباززاده در نهایت ماندنی نشد و رفت. از طرفى این طور که شواهد نشان مى دهد حضور شهباززاده براى فصل قطعی است و منصوریان این بار می ترسد رضایی را از دست بدهد و حسرت تشکیل این زوج همچنان بر دلش بماند.
 
از طرفى استقلال و رضایی یک مشکل بزرگ برای ادامه همکاری دارند و آن هم مسائل مالی و عدم اجرای تعهدات قبلی است. این طور که شنیده مى شود رضایی اعلام کرده فقط در صورتی پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد می نشیند که تسویه او برای این فصل انجام گردد. 
 
با این وجود شنیده مى شود رضایی برای تمدید قراردادش حاضر است به خاطر هواداران، 50 درصد از رقم افزایش قرارداد را هم تخفیف بدهد اما در نهایت باید منتظر ماند تا دید مسئولان استقلال مى توانند مهره ارزشمند خود را براى فصل آتى حفظ کنند یا خیر. 
 
همچنین در مورد ٢ مهره دیگر با تجربه استقلال باید بگوییم ،خسرو حیدری و امید ابراهیمی که منصوریان خواهان هر ٢ آنهاست اعلام کرده اند فقط به صورت همزمان برای فصل آینده تمدید می کنند و نمی شود باشگاه فقط با یکی از آنها به توافق برسد. 
 
به این ترتیب بهتر است بدانیم مهره هاى ارزشمند استقلال براى تمدید قرارداد براى فصل آتى شرایطى دارند که بدون شک مسئولان استقلال باید آنها را بپذیرند در غیر این صورت ستاره هاى آبى به راحتى مى توانند براى فصل آتى خود تصمیماتى را لحاظ کنند.