لیست منصوریان لو رفت/ بازگشت روزبه چشمی و جباروف

 منصوریان سرمربی و افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از بازی برابر صبا درباره اقدامات آبی‌ها برای فصل بعد لیگ برتر صحبت کردند و همزمان اینکه استقلال چندان سر و صدایی در نقل و انتقالات نخواهد داشت را اعلام کردند.

منصوریان درباره تقویت تیمش برای فصل آینده اعلام کرد برای فصل جدید می‌خواهیم همه بازیکنان تمدید قرارداد کنند. باید تلاش کنیم تا کاوه رضایی را حفظ کنیم و به تعهدات قرارداد با این بازیکن عمل کنیم. ابراهیمی و بقیه بازیکنان هم مانند کاوه رضایی مهم هستند و باید با همه آن‌ها تمدید کنیم. جپاروف و چشمی هم در ادامه به ما اضافه خواهند شد. چشمی در تمرینات تاکتیکی ما حضور دارد و در فصل آینده به ما اضافه می‌شود. جذب بازیکن ما به تعداد دو بازیکن هم نخواهد رسید.
حضور با جوانان در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم رضایت هواداران استقلال را به دنبال داشته و منصوریان هم نمی‌خواهد این رضایت را از دست بدهد. به خصوص که استقلال متفاوت او در نیم فصل دوم بازی‌های به مراتب بهتری را به نمایش گذاشت و این نوید را به منصوریان و هواداران داده که می‌تواند برای فصل بعد مدعی قهرمانی باشد.
 البته بهتر است بدانیم این حرف‌ها قبل از پایان لیگ زده شده و نمی‌شود انتظار داشت که منصوریان حقیقتا برای خرید ستاره‌ها وارد بازار تابستانی نشود.
اما با تمام این تفاسیر روزبه چشمی و سرور جباروف بازیکنانی هستندکه به دلیل محرومیت استقلال در فصل نقل و انتقالات نتوانستند به این تیم ملحق شوند اما برای فصل آینده در لیست این تیم قرار می گیرند.
با جذب چشمی و جپاروف به نظر می رسد منصوریان تنها به دنبال یک گزینه دیگر برای تیمش باشد و تغییرات چندانی در ترکیب تیم برای فصل آتی نداشته باشد .
با این وجود باید تا زمان نقل و انتقالات تابستانی منتظر ماند تا دید سرنوشت استقلال به چه صورت خواهد بود و به نوعی جذب و نقل و انتقالات این تیم با حضور چه بازیکنانی به سر انجام خواهد رسید.