قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان: یک مدیر برنامه زیر پای بازیکنانمان نشسته است

علی پورکیانی در مورد اینکه سیدسیروس پورموسوی اعلام کرده بازیکنان این تیم از امروز تمرین نخواهند کرد، گفت: دیگر به بازیکنان قول وعده نمی‌دهم و نمی‌توانم از آنها درخواست کنم بدون دریافت مطالبات‌شان تمرین و بازی کنند. زبانمان مو درآورده و تمامی اعضای تیم طلبکار هستند. پورموسوی سرمربی تیم‌مان برخلاف برخی از مربیان دیگر که در ابتدا پول خودشان را دریافت می‌کنند، یک ریال نگرفته است.

وی افزود: در رابطه با پرداخت و عدم پرداخت مطالبات مالی، مصاحبه دیگر فایده ندارد، چرا که گوش هیچ‌کس بدهکار نیست. اعتماد بازیکنان و اعضای تیم کاملاً از دست رفته و صحبت ما تأثیری در آنها ندارد. یک ماه دیگر لیگ به اتمام می‌رسد و آنها خواهان دریافت مطالبات خود هستند.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا رایزنی برای اینکه منصرف کردن اعضای تیم از عدم حضور در تمرینات انجام خواهد داد، گفت: هیچ کس اندازه ما دوست ندارد تیم بدون دغدغه کار کند و آرامش حکمفرما باشد، اما دیگر حرفی نمانده به بازیکنان بزنم و واقعاً حق با آنهاست. مدتهاست کسی مطالباتش را دریافت نکرده است.

پورکیانی در ادامه تأکید کرد: دیگر هیچ قول و وعده‌ای به اعضای تیم نمی دهم و از آنها درخواستی نخواهم داشت، به اندازه کافی صبر کرده‌ایم و در این شرایط هر کاری که برای آوردن پول به باشگاه می‌توانستیم انجام دهیم را امتحان کردیم. 

وی در ارتباط با صحبت‌های روز گذشته سیروس پورموسوی در مورد اینکه یک مدیربرنامه با چند تن از بازیکنان این تیم قرارداد بسته و تمرکز آنها را برهم زده است، اظهار داشت: در فضایی که باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو است و مطالبات بازیکنان پرداخت نشده، یک مدیربرنامه از این فرصت استفاده کرده و در شرایطی که مسابقات ادامه دارد و بازیکنان تحت قرارداد باشگاه هستند، تمرکز آنها را بر هم زده است، این فرد به بازیکنی که عاشق تیمش است اعلام کرده در چند هفته پایانی مراقب باشد تا با مصدومیت روبه‌رو نشود تا او برای فصل آینده قراردادی یک میلیارد تومانی برایش ببندد. نمی‌دانم این فرد چطور قصد انجام چنین کاری دارد؟ اینکه او با کدام مدیر و مربی در ارتباط است که چنین قول‌هایی را می دهد را ما نمی‌دانیم، به هر حال، این مسئله را از طریق مراجع قانونی و کمیته انضباطی دنبال می‌کنیم و با این افراد برخورد شود. این فرد سال قبل هم چنین رفتاری انجام داد که ما به او تذکر جدی دادیم، ولی انگار گوش شنوا ندارد. 

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه پورموسوی اعلام کرده پاداش قهرمانی پرداخت نشده است، عنوان کرد: بعد از اینکه سال قبل به مقام قهرمانی رسیدیم، ریالی به ما پرداخت نشد و فقط جام قهرمانی و مدال‌ها را دادند. اینکه پاداش رسمی است یا غیررسمی، باید از مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون سؤال کنید، اما بعد از قهرمانی ریالی به باشگاه پرداخت نشده است.