جدایی یک بازیکن از پرسپولیس قطعی شد
محمدامین آرام‌طبع تنها بازیکن پرسپولیس است که میداند در پایان فصل، دیگر هیچ راهی برای ماندنش وجود ندارد. این بازیکن اصرار داشت در نیم‌فصل از جمع سرخپوشان خداحافظی کند اما مدیران باشگاه حاضر نمیشدند با قیمت پایین‌تر از قراردادش، رضایتنامه این بازیکن را صادر کنند. از این رو، آرام‌طبع تصمیم گرفت بماند و همه رقم قراردادش را یکجا دریافت کند.

این در حالی است که همان روز اول حضور آرام‌طبع در باشگاه پرسپولیس، برانکو که سرزده راهی باشگاه شده بود، وقتی با سؤال خبرنگاران مبنی بر جذب آرام‌طبع مواجه شد، گفت: «اصلاً این بازیکن با این نامی که گفتید را نمیشناسم» اما بعد از خروج از باشگاه گفت: «آرام‌طبع حالا دیگر یکی از بازیکنان پرسپولیس است و باید مورد حمایت ما قرار بگیرد» که این تناقض‌گویی مشخص میکند برانکو هیچ نظری روی مدافع چپ فصل قبل صبا نداشته و او از کانال دیگری آمد تا هرگز بازی نکند.

این هم سیاست عجیب برانکو است که بازیکنان دیگر را در ترکیب اصلی بازی نمیدهد. درست مثل همان رفتاری که با دو بازیکن اوکراینی داشت و آنها را به طور کلی روی نیمکت نشاند.

به هر حال، آرام‌طبع نه تنها هیچ پیشنهادی از باشگاه بابت تمدید قرارداد دریافت نکرده بلکه از برانکو شنیده باید تحت هر شرایطی در پایان فصل، پرسپولیس را ترک کند.