هافبک سابق استقلال: پرسپولیس شایسته قهرمانی بود

بختیار رحمانی هافبک فولادی ها در بازی برابر نفت تهران یک پاس منجر به پنالتی و یک پاس گل زیبا به ساسان داد تا نشان دهد کم کم روزهای اوجش را دوباره می بیند.

وی درباره بازگشتش به روزهای اوج به خبرنگار ما گفت: واقعا من بعد از استقلال مصدوم شدم و دکترهای تیم درجریان هستند، اما به هرحال تلاش و تمرینم را بیش تر کردم تا برای تیمم موثر باشم، خوشحالم که در بازی برابر نفت دو پاس منجر به گل دادم که البته اگر با پیروزی تمام می شد عالی بود، به هرحال باید برای سه بازی بعدی جنگید و تلاش کرد.

رحمانی درباره آقای گلی ساسان نیز گفت: خیلی خوشحال هستم که یکی از بازیکنان ما در صدر جدول گلزنان حضور دارد و همه سعی می کنیم تا ساسان آقای گل شود، افتخار ساسان برای تمام مجموعه فولاد  و البته فوتبال خوزتسان خواهد بود.

وی در ادامه درباره بازگشتش به تیم ملی گفت: تیم ملی اکنون بهترین شرایط را در آسیا دارد و در مسابقات حتی یک گل نیز دریافت نکرده، سعی خود را بیش تر می کنم تا بازهم دعوت شوم، در صورتیکه دعوت نشوم بازهم کی روش را دوست دارم و از تلاش دست نمی کشم.

هافبک تیم فولاد درباره ماندنش در فولاد خوزستان گفت: اولویت من مطمئنا فولاد است، اگر یک تیم پرقدرت ببندند، فوتبالیت دوست دارد در تیمی بازی کند که فوتبال را به معنای واقعی نمایش بدهند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اگر این اتفاق بیفتد حتما در تیم محبوبم خواهم ماند.

بازیکن سابق استقلال درباره قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس شایسته قهرمانی بود و به هوادارانش تبریک می گویم.