اعلام آخرین جزئیات قرارداد برانکو با پرسپولیس از زبان طاهری

علی‌اکبر طاهری در خصوص اینکه او بی‌سروصدا کار می‌کند و دلیل این موضوع چیست، اظهار داشت: اگر کسی مشغول کار باشد به حاشیه نمی‌پردازد و تمرکز به کار خواهد داشت. ما در ابتدای راه کارهای‌مان را تعریف کردیم البته مشکلات هم بود و از پایه کارها را مرتب کردیم. پرونده‌های زیادی علیه باشگاه وجود داشت که آنها مدیریت شدند و برخی به سرانجام رسید. ما با شفافیت و تمیز کار کردیم و چیزی از ما پوشیده نیست.

وی درباره اینکه در برخی رسانه‌ها عنوان شده با برانکو قرارداد عجیب 5 ساله تمدید خواهد شد،‌ اظهار داشت: قرارداد برانکو تمدید شده است، البته باید بگویم برخی دوستان رسانه‌ای به گونه‌ای دیگری مسائل را مطرح کردند. هر کاری باید یک دورنما داشته باشد ما در ابتدا با برانکو برنامه کوتاه‌مدت داشتیم و سپس برنامه بلندمدت‌تر مدنظرمان بود. ما این کار را با محوریت برانکو شکل دادیم و مسائلی مثل استعدادیابی و موارد دیگر را تعریف کردیم ما می‌توانیم جزو تیم‌های اول آسیا و حتی دنیا باشیم! ما نیروهای خوبی داریم که می‌توانیم در این باره فعالیت خوبی هم داشته باشیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس قصد دارد در ورزش‌های دیگر هم ورود کند یا خیر، تصریح کرد:‌ سابقه این موضوع خوب نبوده اما باید اگر هر رشته‌ای بخواهیم راه بیندازیم برای آن برنامه داشته باشیم تا بتواند راه خودش را ادامه دهد این مسئله چندین بار در دستور کار قرار گرفته اما به دلیل روزمرگی کارها به سرانجام نرسید.

طاهری در خصوص اینکه او شخصیت آرامی دارد اما چندی پیش بیانیه تندی صادر کرد، افزود: نباید عوامل فوتبالی جلوی یکدیگر قرار بگیرند. خود فوتبالی‌ها باید احترام فوتبال را نگه دارند. تا به حال ندیدم که ما به مسائل این‌چنینی ورود کنیم و ما فوتبالی‌ها باید خودمان احترام فوتبال را نگه داریم و اینطور نیست که فوتبال از رشته‌های دیگر ضربه بخورد. ما به خودمان اجازه نمی‌دهیم به حیطه‌های دیگر ورود کنیم اما در آن موضوع عنوان کردیم که اگر هواداران عزیز صنعت نفت می‌خواهند وارد ورزشگاه شوند این حق هم برای هواداران ما باشد که بتوانند به استادیوم بروند و ما اینجا گله‌مند شدیم.