نایب قهرمانی استقلال کمتر از قهرمانی نیست

جابر انصاری در رابطه با برتری استقلال مقابل صبای قم اظهار داشت: ما بدون توجه به بازی سایر تیم ها این هفته هم با انگیزه بالایی به مصاف صبا رفتیم. به هر حال یک بازی خانگی بود و هواداران نیز استقبال خوبی در یک روز غیرتعطیل از این بازی داشتند. خدا را شکر که توانستیم مزد بازی خوبمان را در دقایق پایانی بگیریم و با کسب 3 امتیاز جایگاه دومی را حفظ کردیم.

صبا نباید سقوط کند

من تعجب می کنم که صبای قم با این کیفیت در انتهای جدول قرار دارد. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و فکر می کنم کمی دچار بدشانسی شده وگرنه جایگاهش اینجای جدول نیست. آنها تیم باکیفیتی هستند و به نظرم نباید به دسته پایین تر سقوط کنند. امیدوارم در نهایت هر تیمی که حقش هست، در لیگ بماند.

خوشحالم دوباره فیکس شدم

این هفته توانستم در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم و به خاطر همین تمام تلاشم را کردم که به استقلال کمک کنم. وقتی تیم برنده می شود، یعنی همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند. من مدتی مصدوم شدم و به خاطر همین جایگاهم را در ترکیب اصلی از دست دادم اما باید رقابت کنیم و برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگیم. من هم تلاش کردم و خدا را شکر که منصوریان دوباره به من اعتماد کرد.

عنایتی خداحافظی باشکوهی داشت

رضا عنایتی زحمات زیادی برای استقلال کشیده بود و کاپیتان این تیم محسوب می شد. او در گلزنی جزو مهاجمانی است که کمتر مشابهی دارد و شاید فعلا هم کسی نتواند رکوردش را بزند. به نظرم او روز خوبی را برای خداحافظی اش انتخاب کرده بود و روز باشکوهی برای او با حضور هواداران رقم خورد.

باید در تبریز امتیاز بگیریم

این هفته یک بازی سخت مقابل تراکتورسازی داریم که حریف مستقیم ما در جدول محسوب می شوند. همیشه بازی کردن در تبریز مقابل تیم های این شهر سخت بوده و من خودم سابقه بازی در آنجا را دارم. امیدوارم یک بازی خوب و به دور از تنش باشد و ما هم بتوانیم با امتیاز از تبریز برگردیم. برای اینکه امسال نایب قهرمانی را کسب کنیم، باید بهترین عملکردمان را در زمین داشته باشیم و مثل بازی های قبلی دست پر از میدان بیرون بیاییم.

نایب قهرمانی ما کمتر از قهرمانی نیست

استقلال امسال با توجه به تغییر در کادرفنی و همچنین اضافه شدن بازیکنان جدید خیلی دیر به هماهنگی رسید و طبیعی هم بود. به نظرم تا همین جا هم که استقلال توانست خودش را به جمع 3 تیم برتر جدول برساند، کار بزرگی کردیم. نایب قهرمانی امسال استقلال کمتر از قهرمانی نیست و می تواند نوید روزهای خوبی را در آینده بدهد. هواداران نیز به خوبی این موضوع را درک کرده اند و از تیم تا هفته آخر حمایت می کنند.

مقابل الاهلی ورزشگاه را پر کنید

هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا یک بازی حساس مقابل الاهلی امارات داریم که امیدوارم هواداران در روز عید ورزشگاه را پر کنند. ما نیاز داریم که با یک پیروزی خانگی صعودمان را از این گروه قطعی کنیم و انتقام شکست دور رفت را هم از این تیم اماراتی بگیریم. باور کنید شرایط بازی های آسیایی خیلی سخت است و ما در ازبکستان هم با زحمت زیادی توانستیم امتیاز بگیریم.

برای فصل بعد تصمیم نگرفتم

من در پایان فصل قراردادم با استقلال به پایان می رسد اما هنوز برای فصل آینده نه تصمیمی گرفتم و نه فکری کردم. فعلا ما امسال بازی های مهمی در لیگ و آسیا داریم که تمام تمرکزم روی آنها است. البته پوشیدن پیراهن استقلال برایم افتخار است و 2 سالی است که در این تیم خیلی راحتم اما باید ببینیم که در پایان فصل چه اتفاقی می افتد.