امید ابراهیمی در استقلال رکورد دار شد

امید ابراهیمی را باید مرد همه کاره استقلال در این هفته دانست. بازیکنی که منصوریان به او لقب فرمانده داد تا به نوعی از زحماتش در تیم تقدیر کرده باشد. ابراهیمی برای تیمش همه کار می‌کند. از جنگیدن و توپگیری گرفته تا انواع و اقسام پاس‌های بلند و کوتاه و زدن ضربات ایستگاهی و دادن پاس گل و بالاخره زدن گل. ابراهیمی با زدن سه گل آخر استقلال در دو بازی آخر این تیم، مرد اول این روزها در اردوی آبی پوشان است.

گل دومی که این بازیکن به صبای قم زد، بیست و ششمین گلی بود که وی در مدت حدود سه فصل حضورش در استقلال برای این تیم زده است. ابراهیمی با این تعداد گل خودش را در جدول بهترین گلزنان استقلال به به رده پنجم رساند تا در کنار مجتبی جباری قرار بگیرد. 

در حالی که در همه ادوار حضور این تیم در لیگ برتر آرش برهانی با به ثمر رساندن ۸۰ گل و با فاصله از همه رقبایش در صدر جدول بهترین گلزنان این تیم قرار دارد و رضا عنایتی با ۵۹ گل بعد از برهانی در رده دوم این جدول قرار گرفته است، ابراهیمی نیز با ۲۶ گل در کنار مجتبی جباری به صورت مشترک عنوان پنجمین گلزن برتر استقلال در لیگ برتر  را به خود اختصاص داده است.

فرهاد مجیدی با ۴۷ گل زده برای استقلال بعد از برهانی و عنایتی در رده سوم این جدول قرار دارد و سیاوش اکبرپور با ۴۲ گل زده در جایگاه چهارم قرار گرفته است. امید ابراهیمی این فرصت را دارد که با زدن گل های بیشتر در ادامه مسابقات تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، از مجتبی جباری در این جدول فاصله گرفته و به تنهایی رتبه پنجم این جدول را به خود اختصاص دهد.