شانس دوباره برانکو به جوانان پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت سه هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمان لیگ برتر فوتبال شدند. براین اساس بازی های باقی مانده برای قرمز پوشان حکم تشریفاتی دارد.

به نظر می رسد برانکو به بازیکنان اصلی خود در هفته های پایانی لیگ برتر استراحت بدهد و این فرصت را در اختیار بازیکنان جوان بگذارد تا توانایی های خود را به سرمربی پرسپولیس اثبات کنند. 

محمد امین آرام طبع، شهاب کرمی، سامان نریمان جهان و الوان زاده بازیکنان جوان پرسپولیس در لیست بزرگسالان قرار دارند و سه هفته فرصت دارند تا نظر برانکو را جلب کنند. در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که آخر فصل در لیست مازاد پرسپولیس قرار بگیرند و وداع زود هنگامی با این تیم داشته باشند. 

به هر حال شاگردان برانکو بازی های سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارند و برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها باید دو بازی باقی مانده را پیروز شوند. براین اساس به نظر می رسد که برانکو به بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد تا آنها با آمادگی کامل به مصاف حریفان آسیایی خود بروند. 

با این اوصاف باید دید بازیکنان جوان پرسپولیس می توانند در بازی های آینده عرض اندام کرده و توانایی های خود را به برانکو اثبات کنند یا نه!