احتمال جلسه برانکو با کاپیتان های پرسپولیس

محسن مسلمان، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و کمال کامیابی نیا 5 بازیکنی بودند که در آیتم ویژه‎ی قهرمانی سرخپوشان حضور یافتند و در خصوص اتفاقاتی که باعث رسیدن این تیم به عنوان قهرمانی شد به صحبت پرداختند. صحبت‌هایی که البته با روحیه جوانی این بازیکنان به سمت فان و شوخی رفت و در نهایت باعث رنجش کاپیتان باتجربه این تیم شد.

زمانی که ماهینی، مسلمان و طارمی در کنار احمدزاده به شوخی علیه سیدجلال می‌پرداختند هرگز تصور نمی‌کردند، کاپیتان باتجربه در همان نیمه شب با مصاحبه‌ای آتشین آنها را از زیر تیغ بگذراند و واکنش نشان دهد. سیدجلال حسینی که علیرغم روحیه بالای جنگندگی و مبارزه در زمین با واکنش‌ها و عصبانیت لحظه‌ای خود شناخته می‌شود، اینبار نیز نتوانست خشم خود را بابت شوخی‌های البته دور از انتظار هم‌تیمی‌هایش بپوشاند.

سیدجلال اما وعده این اتفاق را به آنها داده بود؛ در آخرین تمرین این تیم که مربوط به روز گذشته است بازیکنان جوان و انرژیک سرخپوشان نزد کاپیتان خود می‌روند و سرمستانه خبر مصاحبه و صحبت‌های خود را به سیدجلال می‌دهند. آنها حتی برخی از صحبت‌هایی که در این برنامه مطرح کرده اند را به شماره 4 سرخپوشان اعلام می‌کند و البته در آن لحظه با واکنش جالب و البته تهدیدآمیز او مواجه می‌شوند:" اگر درباره من صحبت کرده باشید همان لحظه زنگ می‌زنم و علیه‌تان حرف می‌زنم. خودتان بگویید بخش‌های مربوط به من را حذف کنند." این حرف‌ها که در آن زمان با شوخی و خنده طرفین همراه بود چندان جدی گرفته نشد و البته بازیکنان نیز با توجه به شناختی که در این مدت از سیدجلال به دست آورده بودند انتظار چنین اتفاقی را می‌کشند.

برنامه روی آنتن رفت و آیتم مورد بحث بازیکنان هم پخش شد تا لحظاتی بعد سیدجلال حسینی با مصاحبه آتشین خود هواداران را در آستانه جشن قهرمانی متعجب کند. سیدجلال در این مصاحبه با تندی به هم‌تیمی‌هایش حمله کرد و باعث شد برخی‌ها نگران ماجرای بعد از این گفتگو شوند..

با این حال بازیکنان جوان پرسپولیس که حواشی بزرگتر از این را نیز در طول فصل در بین خودشان مدیریت کرده‌اند به هیچ عنوان نگران این اتفاق نیستند و با توجه به شناختی که از روحیه کاپیتان دارند می‌دانند او امروز عصبانیت‌اش فروکش کرده و همه چیز به روال عادی بازمی‌گردد. درست مثل همان اتفاقاتی که در طول فصل و اردوها و تمرینات به وجود آمد و کاپیتان و بازیکنان جوان آن را مدیریت کردند.

5 بازیکن مورد بحث امروز در انتظار کاپیتان خود در اردوی پیش از جدال برابر پدیده هستند. جایی که برانکو بار دیگر جلسه سرنوشت‌سازی با کاپیتان‌های خود خواهد داشت و ماهینی و سیدجلال را فراخواهد خواند تا این ماجرا را فیصله دهد و جشن باشکوهی را فردا ترتیب دهند. پس اگر فردا در استادیوم آزادی بازیکنان را در کنار کاپیتان دیدید و همه ماجراها را پایان یافته مشاهده کردید تعجب نکنید که دیسیپلین برانکو در کنار مدیریت بازیکنان در این فصل بارها اتفاقاتی اینچنینی رقم زده است.