احتمال لژیونر شدن ستاره های پرسپولیس

پرسپولیس هنوز بازی های حساسی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان دارد و در صورت صعود از مرحله گروهی، قطعا با بستن یک تیم قوی تر آماده ادامه این مسابقات مهم شود.

اگرچه گفته می شود که پرسپولیسی ها با چند بازیکن جدید به توافق رسیده اند اما با این وجود این خطر هم وجود دارد که چند بازیکن تاثیر گذار فعلی پرسپولیس در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا شوند.

یکی از بازیکنانی که این فصل تاثیر بی بدیلی در پرسپولیس داشته، کمال کامیابی نیا است. این هافبک مدافع سخت کوش اما پیشنهادهایی از اروپا دارد و بدش نمی آید که برای رسیدن به جایگاه های بالاتر در دنیای فوتبال، راهی اروپا شود. خودش در این مورد می گوید: ”  اکنون دو پیشنهاد اروپایی دارم که حال بررسی آن هستم. اگر این اتفاق به فوتبالم کمک کند دوست دارم تجربه جدیدی را پشت سر بگذارم”.

علاوه بر کامیابی نیا، مهدی طارمی و سروش رفیعی هم تقریبا چنین وضعی دارند و این دو بازیکن هم در صورتی که پیشنهاد خوب اروپایی دریافت کنند، احتمالا قید ماندن در تیم برانکو را خواهند زد. طارمی بهترین گلزن پرسپولیس است و رفیعی هم در نیم فصل به پرسپولیس آمد تا بر قدرت خط میانی سرخپوشان بیافزاید و یک مهره بسیار خوب برای برانکو به حساب می آید.

جدایی این سه بازیکن قطعا برای فصل بعد پرسپولیس را به دردسر خواهد انداخت و سران باشگاه از هم اکنون باید فکری به حال این قضیه بکنند. ماجرای جدایی عجیب و پرحاشیه طارمی و رضاییان در تابستان گذشته و نهایتا بازگشت آنها هم می تواند درس عبرتی باشد تا این در پنجره نقل و انتقالاتی آتی، دیگر بازیکنان پرسپولیس و باشگاه از همان ابتدا تکلیف خود را مشخص کنند تا حاشیه هایی مانند تابستان گذشته شکل نگیرد.