اظهار نظر عجیب بازیکن یوونتوس درباره بازی با بارسلونا

یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل در تورین بارسلونا را شکست داد. بازی برگشت امشب ایگواین در نوکمپ برگزار می‌شود. گونسالو ایگواین در این‌باره گفت: با توجه به معجزه نوکمپ (بارسلونا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی با چهار گل در فرانسه از پاری سن ژرمن شکست خورد اما در بازی برگشت ۶ بر یک پیروز شد) پیروزی ۳ بر صفر در دیدار رفت کافی نیست. باید به اسپانیا برویم و همچون بازی رفت ظاهر شویم. بارسلونا برابر پاری سن ژرمن نشان داد که می‌تواند معجزه کند. ما حواس جمع هستیم و بارسا در مقابل مراقب است. امیدوارم فرصت گلزنی داشته باشیم. مطمئن هستم نیروهای لازم را برای صعود به دور بعد داریم.

یوونتوس در سری A صدرنشین است، در فینال کوپا ایتالیا حضور دارد و فردا شب به احتمال فراوان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد. مهاجم آرژانتینی درباره شرایط تیمش اظهار کرد: نسبت به این فصل خوش‌بین هستم. تنها یک ماه به پایان آن باقی مانده است و می‌خواهم در همه رقابت‌ها تا فینال برسیم. در شرایط حساسی قرار داریم. هنوز لیگ به پایان نرسیده است. ۱۸ امتیاز می‌توانیم کسب کنیم و نباید آن را نادیده بگیریم. ششمین جام در نزدیکی ماست. خواهان آن هستیم و اختلاف امتیاز خوبی با تیم دوم داریم.

ایگواین در پایان به تمجید از ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس) پرداخت و افزود: برای او همه بازی‌ها یکسان است و به یک اندازه در همه بازی‌ها خود را آماده می‌کنیم. این موضوع اجازه می‌دهد با تمرکز بازی کنیم. هرگز بازی‌ها را آسان نمی‌گیریم.