واکنش استیلی به احتمال تمدید قرارداد پنج‌ساله برانکو با پرسپولیس

حمید استیلی درباره شرایط پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر و شانس این تیم برای موفقیت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه پرسپولیس در بازی قبلی دو امتیاز حساس در تهران از دست داد و کار صعود این تیم سخت شد. حالا پرسپولیس باید الهلال و الوحده را شکست بدهد که این کار سختی است. البته پرسپولیس پتانسل گرفتن شش امتیاز از این دو بازی را دارد و نباید ناامید شود.

وی ادامه داد: نکته مهم غیبت سروش رفیعی و سیدجلال حسینی است. پست حسینی یک پست کلیدی محسوب می‌شود و باید دید کدام بازیکن جانشین سیدجلال خواهد شد. پرسپولیس کار سختی مقابل الهلال دارد، ولی امیدوارم در این بازی سه امتیاز را بگیرد.

استیلی در خصوص موضوع تمدید قرارداد پنج‌ساله برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس تصریح کرد: در این زمینه نباید احساسی عمل کرد. بحث قرارداد پنج‌ساله با برانکو یک  حرف و کار احساسی است، ولی اگر این قرارداد دو یا سه سال تمدید شود طبیعتا یک تصمیم منطقی گرفته شده است.

سرمربی پیشین پرسپولیس درمورد اینکه آیا این تیم برای فصل بعد نیاز به تغییرات گسترده دارد یا خیر گفت: اکثر بازیکنان پرسپولیس جوان هستند که فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند. 11 بازیکن ثابت پرسپولیس مهم‌ترین نقش را در قهرمانی این تیم داشتند، ولی آنها برای فصل آینده و همچنین موفقیت در آسیا نیاز به جذب چند بازیکن باکیفیت دارند. درصورتی‌که پرسپولیس اجازه داشته باشد باید از سهمیه‌های خارجی هم بهترین استفاده را ببرد.

استیلی درباره اتفاقاتی که در چند روز اخیر میان علی کریمی و علی دایی پیش آمده، گفت: دایی و کریمی جزو پرافتخارترین فوتبالیست‌های ایران بودند. آنها باید قدر یکدیگر را بیشتر بدانند و امیدوارم مشکلات برطرف شود.