واکنش فنونی زاده به تمسخر سید جلال حسینی توسط بازیکنان پرسپولیس

مرتضی فنونی‌زاده درباره پخش آیتمی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در آن بازیکنانی چون محسن مسلمان، مهدی طارمی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا به تمسخر سیدجلال حسینی و دیگران نفرات پرداختند، اظهار داشت: ابتدا باید به این بازیکنان بگویم که سیدجلال برای نخستین بار نیست که با تیمی قهرمان می‌شود. تعداد قهرمانی‌های او از دوران ما بیشتر نباشد، کمتر نیست. او بازیکنی است که برای پرسپولیس زحمت کشیده و با صلابت بازی می‌کند. پرسپولیس در یک بازی سیدجلال را نداشته باشد، دچار مشکل می‌شود.

«حسینی کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس است.» وی با بیان این جمله افزود: بازیکنانی که نام بردید، کار زشتی در قبال حسینی کردند و اصلا این کارها را نمی‌پسندم و آن را محکوم می‌کنیم. پرسپولیس قهرمان لیگ شده، اما نباید در آستانه بازی حساس با الهلال عربستان فضا را مسموم کنند. این قهرمانی حاصل زحمات بازیکنان، مربیان و دیگر عوامل بوده و باعث خوشحالی خانواده مرحوم هادی نوروزی، مهرداد اولادی، همایون بهزادی و ... شده است. ذهن بازیکنان باید معطوف به بازی با الهلال عربستان باشد تا پرسپولیس از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در دوران ما رفاقت در تیم موج می‌زد. علی پروین هم اهل بگو و بخند بود، اما اگر قصد داشتیم کسی را اذیت کنیم، خود پروین مانع آن می‌شد. بیشتر قهرمانی‌های پرسپولیس به خاطر رفاقتی که بازیکنان با هم داشتند، بدست آمد.