مدافع رئال به اعتراض بایرنی ها به داوری واکنش نشان داد

تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد که در دو مسابقه رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 3 بایرن‌مونیخ را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید و مسابقه برگشت نیز مادریدی‌ها با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدند.

مسابقه برگشت در سانتیاگو برنابئو انجام شد، اما مونیخی‌ها به شدت به عملکرد داور مسابقه اعتراض داشتند و معقتدند بودند که داور بی دلیل آنها را 10 نفره کرده و دو گل مادرید نیز به اشتباه داوران به ثمر رسیده است.

مارسلو یکی از بازیکنان تاثیرگذار مادرید در این زمینه خاظر نشان کرد: من دوست ندارم در مورد عملکرد داور و اتفاقات حاشیه‌ای مسابقه صحبت کنم، چون هر زمان که شرایط بر وفق مراد تیمی قرار نمی گیرد در مورد ضعف های داوری صحبت می کنند. فقط می توانم بگویم که ما سخت کار می کنیم و به دلیل برتری فیزیکی که نسبت به بایرن مونیخ داشتیم، توانستیم در دقایق آخر برتر از حریف باشیم و به گل های خوبی هم برسیم.

وی ادامه داد: ما روی گل سوم تاثیر مستقیم داشتم و به دلیل حرکتی که داشتم مورد تشویق هم قرار گرفتم، اما مهم‌تر از همه موفقیت رئال مادرید بود که حالا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرده‌ایم.

مارسلو گفت: ما در هیچ مسابقه ای برای تساوی به میدان نمی رویم و در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ نیز به فکر مساوی کردن نبودیم و می خواستیم ببریم که سرانجام به هدف‌مان رسیدیم. حالا هم بعد از یک بازی سنگین خسته هستیم، خستگی که با خوشحالی همراه است.

مدافع برزیلی در پاسخ به این سوال که ال‌کلاسیکو نزدیک است و نظرش درباره رویارویی دوباره با بارسلونا چیست؟، گفت: با توجه به شرایط جدول در لالیگا بارسلونا برای کسب 3 امتیاز به مادرید خواهد آمد، اما ما هم انگیزه داریم. اکنون که خسته هستیم، بعد از اینکه استراحت مان تمام شد به ال کلاسیکو هم تمرکز می کنیم.

مارسلو مهره کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا بر این باور است که نژادپرستی در دنیای فوتبال از بین نرفته بلکه پررنگ‌تر هم شده است.

وی در این خصوص گفت: در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ هواداران این تیم بارها مرا هو کردند و شعارهای توهین آمیز آنها برای من واضح و مشخص بود. متاسفانه نژادپرستی در لباس‌های مدرن هنوز وجود دارد.

مارسلو ادامه داد: بازیکنان تیم‌های مختلف قبل و بعد از بازی نیز به یکدیگر توهین می کنند و ذات این موضوع زشت است چه برسد به این که توهین‌های مربوط به رنگ پوست و زبان و ملیت هم در آن به چشم بخورد. این موضوع با ذات فوتبال همخوانی ندارد.