پرسپولیسی‌ها خانواده هادی نوروزی را دعوت نکرده بودند

حیدر بهاروند پس از مراسم اهدای جام تیم پرسپولیس درباره این که بازیکنان تیم پرسپولیس ادعا می‌کردند مراسم چندان خوب برگزار نشد،گفت: این نظر بازیکنان پرسپولیس است و من نمی‌دانم چرا چنین چیزی را بیان کرده اند. ما این مراسم را با مدیرعامل باشگاه نیز هماهنگ کرده‌ بودیم. بازیکن نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند، از طرفی خود محسن مسلمان که به این مراسم اعتراض داشت بیشتر از بقیه در این مراسم خوشحالی می‌کرد.  

 

وی افزود: مراسم امروز خیلی خوب برگزار شد و مشکلی وجود نداشت. این که بازیکنان می‌گفتند بعضی از وسایل شان گم شده برای زمانی بود که آنها در حال خوشحالی بوده اند و اطراف شان شلوغ شد وگرنه در طول برگزاری مسابقه هیچ مشکل خاصی وجود نداشت.  

 

بهاروند درباره حضور نداشتن نماینده‌ای از خانواده زنده‌یاد هادی نوروزی در این مراسم گفت: من چیزی در این مورد نشنیدم. اصلاً قرار نبود خانواده نوروزی در این مراسم حضور داشته باشند. حتی از فدراسیون فوتبال هم فقط مهدی تاج در برنامه حضور داشت. در برنامه‌ای که پیش از این به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودیم همه چیز پیش‌بینی شده بود. پرسپولیسی‌ها خانواده هادی نوروزی را دعوت نکرده بودند و ما هم این کار را انجام نداده بودیم. من در جریان اتفاقات رخ داده نیستم اما افتخار می‌کردیم اگر خانواده نوروزی در این مراسم حضور داشتند. 

 

رئیس سازمان لیگ در مورد برنامه لیگ هفدهم گفت: باید بنشینیم و نشستی را با کی‌روش برگزار کنیم و سپس در مورد آن تصمیم گیری خواهیم کرد. امیدوارم تیم ملی بتواند در دیدار مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی پیروز شود و صعودش را به جام جهانی قطعی کند.منتظر اعلام نظر تاج هستیم تا بتوانیم اردوهای تیم ملی و برنامه جام جهانی را با وی هماهنگ کنیم.  

 

وی در پایان درباره این که آیا سکویی که برای اهدای جام قهرمانی درست کرده بودید آسیبی به چمن ورزشگاه نمی‌زد، اذعان کرد: مطمئن باشید که مشکلی برای چمن به وجود نمی‌آید، زیر این سکو موکت بود و آهن نیست که بخواهد به چمن آسیب بزند.