بازیکن سابق پرسپولیس: چشمان قرمز هانی را دیدم دوست داشتم بمیرم

مهرداد کفشگری در رابطه با اتفاقات شب گذشته در جشن قهرمانی پرسپولیس و ناراحتی خانواده نوروزی اظهار داشت: من شب گذشته طبق وعده ای که داده بودم، به ورزشگاه آزادی رفتم چون از قهرمانی پرسپولیس خیلی خوشحال بودم اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که کام همه هواداران پرسپولیس را تلخ کرد.

وی افزود: من بعد از بازی کنار زمین رفتم و دنبال هانی می گشتم. فکر می کردم به رختکن می رود تا لباس قهرمانی بپوشد و همراه بازیکنان به زمین بیاید. وقتی به رختکن رفتم، دیدم که کسی از او خبر ندارد. به مادر هانی زنگ زدم و گفتم که این بچه کجاست که گفت نمی گذارند در جشن شرکت کند. من هم بالاخره او را پیدا کردم و دیدم که چشمانش قرمز است. به خاطر همین دست هانی را گرفتم و از استادیوم بیرون رفتم.

هافبک سابق پرسپولیس تصریح کرد: من یک سوال دارم؛ چطور من که الان نه بازیکن پرسپولیس هستم  و نه بازیکن پدیده توانستم پایین بروم و حتی به رختکن پرسپولیس هم وارد شوم اما هانی نتوانست؟ کل ایران می دانستند که هانی نوروزی قرار است جام را بالا ببرد اما آقایان یادشان رفته بود. خودم دیدم که کامیابی نیا بچه اش را از روی سکوها گرفت و به جشن قهرمانی برد.

کفشگری درباره دلیل این اتفاقات گفت: من نمی دانم دلیلش چه بود اما اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس می گویند ماموران اجازه این کار را ندادند، قانع کننده نیست. اگر طاهری سرپرست باشگاه می خواست فرزندش را به جشن قهرمانی ببرد، نمی توانست؟ این که می گویند ماموران اجازه ندادند، خنده دار است. اصلا مامور تا زمان بالا بردن جام نگذاشت هانی به زمین برود، بعد از آن هم نمی توانستید جام را به او بدهید؟ اتفاقاتی که دیشب رخ داد، شبیه خواب بود!

وی افزود: من از قهرمانی پرسپولیس خیلی خوشحال بودم و به خاطر همین در تماشاگران نشستم اما متضرر اصلی اتفاقات دیشب هواداران بودند که به جای خوشحالی، خیلی از آنها ناراحت به منزل رفتند. من یک سوال  دارم؛ مگر از بازیکنانی که فرزندشان را روی سکو بردند، شناسنامه خواستند؟ یکی از آنها نمی توانست هانی را ببرد و بگوید این فامیل من است؟ باور کنید من دوست داشتم آن لحظه بمیرم! اینقدر حالم بود و باورم نمی شد که هانی را یادشان رفته باشد.

هافبک سابق پرسپولیس درباره حضور طارمی و مسلمان در منزل خانواده نوروزی بعد از مراسم قهرمانی گفت: با اینکه من در منزل خانواده نوروزی بودم اما ترجیح دادم با مهدی طارمی و مسلمان روبرو نشوم. دستشان درد نکند که آمدند اما به نظرم صدبرابر این کارها را هم کنند، دیگر اتفاقی که رخ داده، درست نمی شود.