انتقاد عجیب یک کارشناس آرژانتینی از مسی

عملکرد ضعیف لیونل مسی برابر یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد کارشناسان آرژانتینی از ستاره تیم ملی کشورشان به شدت انتقاد کنند.

اوراسیو پاگانی روزنامه نگار آرژانتینی در برنامه تلویزیونی خوگونس گفت: مسی مشکل روانی دارد و به همین خاطر نمی تواند خوب بازی کند. او به شدت مشکل روانی دارد. سطح مسی کاملا پایین آمده است و کسل کننده بازی می‌کند.

از طرفی دیگر کارشناس این برنامه معتقد بود اتفاقی برای مسی رخ داده است. برخی دیگر خستگی را عامل عملکرد ضعیف مسی دانستند. روزنامه اسپورت کاتولونیا نیز به وضعیت مهاجم آرژانتینی اشاره کرد و نوشت: یک مشکل وجود دارد؛ در طول ۶ سال اخیر مسی تنها یک جام در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر برده است. جام‌های بارسلونا در بهترین سال‌های مسی از دست رفته است.

همه این اتفاقات نشان می‌دهد که  مسی از یک مشکل رنج می‌برد. این افراد معتقدند سن بازیکن آرژانتینی یکی از دلایل آن است. همچنین او نمی‌تواند یک تیم را رهبری کند. مهاجم بارسلونا قابل مقایسه با دیگو مارادونا در رهبری تیم نیست. مارادونا جنگنده بازی و برای رسیدن به خواسته‌اش نهایت تلاش خود را به کار می‌گرفت. در  نهایت کارشناسان آرژانتینی به حدی شرایط مسی را بد می‌دانند که از نظر آن‌ها در حال حاضر کریستیانو رونالدو و نیمار بهترین بازیکنان جهان هستند.

با نگاه به آمار می‌توان به عملکرد ضعیف مهاجم بارسلونا برابر یوونتوس پی برد. او هفت شوت به سمت دروازه زد که پنج شوت به بیرون رفت. همچنین ۲۳ توپ را از دست داد و در نبردهای تن به تن،  از ۱۶ بار ۶ مرتبه توانست از حریف خود عبور کند.

مسی اکنون ال‌کلاسیکو را پیش رو دارد. باید دید او یکشنبه شب می‌تواند برابر رئال مادرید مطابق انتظار ظاهر شود یا نه.