بررسی وضعیت الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

سرخپوشان پایتخت روز دوشنبه در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان بروند. آن ها برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. 

هر 2 تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان شرایط متفاوتی از لحاظ نتیجه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشتند که از نظر خواهیم گذراند.

تیم الهلال عربستان در دو دیدار قبلی خود در خانه برابر الریان و الوحده به برتری دست یافته تا نشان دهد در خانه مقابل تیمی باج نمی دهد. این در حالی است که شاگردان برانکو در 2 دیدار خارج از خانه خود یک برد و یک باخت دشت کردند. سرخپوشان برابر الریان با شکست زمین را ترک کردند و مقابل الوحده در دقایق پایانی به پیروزی دست یافتند.

 پرسپولیس از 2 دیدار خانگی خود نیز به 2 تساوی برابر الهلال و الریان دست یافته است. شاگردان برانکو در بازی های خارج از خانه خود ۵ گل دریافت کرده اند و الهلال نیز سه گل خورده است.

البته 2 تیم در دقایق ابتدایی بازی خطرناک تر خواهند بود. الهلال و پرسپولیس در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی ۴ گل در ۴ دیدار قبلی خود رقم زده اند. دو تیم از دقایق ۳۰ تا ۶۰ در دیدارهای قبلی خود نه گلی زده و نه گلی دریافت کرده است و در نهایت ۱۵ دقیقه پایانی را نیز همانند ابتدای بازی پر برخورد و هیجان دنبال کرده و ۴ گل ثبت شده است.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان روز دوشنبه در ورزشگاه مسقط عمان برگزار می شود.