استراتژی خاص ذوب آهن برای بازی با العین

سیدمجتبی حسینی ظهر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین امارات با بیان اینکه این بازی برای تیم ما یک مسابقه مهم بهش مار می‌رود، اظهار داشت: تیم ما در بازی فردا کار سختی پیش‌رو دارد و باید تلاش کنیم که با پیروزی در این مسابقه از گروه خود صعود کنیم.

وی با بیان اینکه حساسیت این مسابقه به میزان قابل توجهی بالاست، تصریح کرد: بازیکنان تیم باید با بهترین کیفیت خود در مسابقه حاضر شوند و در نهایت پیروزی را ازآن خود کنند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به تدابیرش برای پیروزی در این مسابق افزود: تیم ما با شناخت از العین راهی این مسابقه می‌شود و با استراتژی خاصی به میدان می‌رودو باید بگویم که العین نیز در خانه حریف با درخشش ظاهر می‌شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از تجربیات دیدار رفت العین را تیم خطرناکی می‌بینیم، گفت: امیدوار هستم که بازیکنان تیم ما در بازی فردا تحت تأثیر شرایط و جو مسابقه قرار نگیرند زیرا در ایران بازی کردن بسیار دشوار است.

حسینی درباره برنامه تیمش برای مهار بازیکنان تیم العین خاطرنشان کرد: ما شناخت خوبی از بازیکنان این تیم داریم و امیدوار هستم بازیکنان تیم ما با توجه به نکات فنی مد نظر کادر فنی، بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی با بیان اینکه العین یک تیم بزرگ و خوب است که مهار بازیکنان آن دشوار است، افزود: به هر حال هدف اصلی ما آن است که مقابل این تیم غافلگیر نشویم و با هوشیاری کامل به میدان برویم.