تحلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازی پرسپولیس و الهلال
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های الهلال و پرسپولیس تهران در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به این بازی پرداخت و با اشاره به این که پرسپولیس در این بازی نیاز به پیروزی دارد نوشت پرسپولیس پس قهرمانی در لیگ ایران با روحیه بالا قدم به این مسابقه خواهد گذاشت.
این سایت نوشت، الهلال در صورتی که بتواند روز دوشنبه در مجموعه ورزشی سلططان قابوس عمان تیم ایرانی را در گروه D شکست دهد،برتری بی چون و چرایی را نسبت به پرسپولیس خواهد داشت و به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.
تیم عربستانی، که نواف العبید را در این بازی در اختیار خواهد داشت، در حال حاضر سه امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد و با کسب پیروزی 2-1 برابر الشباب که عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان را برای این به ارمغان آورد، خود را مهیای این بازی کرده است.
پرسپولیس که پس از هفته دوم مرحله گروهی هنوز بردی نداشته در رتبه سوم جدول رده بندی  جای گرفته و نیاز به پیروزی دارد. آنها در این بازی سید جلال حسینی و سروش رفیعی محروم را در اختیار ندارند اما در پی کسب قهرمانی لیگ برتر ایران، پس آخرین بازی در لیگ قهرمانان، با روحیه بالا قدم به این مسابقه خواهند گذاشت.