حمایت مدافع سابق پرسپولیس از عملکرد قلعه نویی

رحمان رضایی درباره دوری این روزهای خود از فوتبال اظهار داشت: از فوتبال دور نیستم و اتفاقات را رصد می کنم و فوتبال داخل و خارج را با دقت دنبال می کنم. ان شالله از فصل آینده قصد دارم بعنوان سرمربی تجربیات خودم را ارائه کنم و تصمیمم بر این است که دستیار نباشم.

وی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مشکلات تیم ما از بازی با پرسپولیس آغاز شد و ریشه آن هم محرومیتی بود که باشگاه به آن دچار شد. ما برای نیم فصل دوم با توجه به نیازهایمان بازیکنانی را جذب کرده بودیم که ناگهان اعلام شد نمی توانیم از آنها استفاده کنیم و همین موضوع شوک بزرگی بود و بازیکنان را در شرایط روحی بدی قرار داد. پرسپولیس با برد رد آن بازی بار خودش را بست و اختلاف امتیازات دو تیم زیاد شد.

دستیار سابق امیر قلعه نویی افزود: امیر خان دستش بسته شد و به دلیل محرومیت باشگاه از جذب بازیکن، از اهدافی که در ذهن داشت فاصله گرفت و تیم آسیب دید. او مقصر از دست رفتن قهرمانی نیست.قلعه نویی مربی با تجربه و کاربلدی است که می دانست چگونه یارگیری کند تا در نیم فصل دوم موفق شود اما آن اتفاقات اجازه نداد تا کارش را پیش ببرد. در ادامه هم چند مساوی کار ما را سخت کرد و به موازات ما پرسپولیس برنده می شد و امتیاز جمع می کرد. البته پرسپولیس واقعا خوب عمل کرد و حقش قهرمانی بود.

وی در ادامه گفت: ما تیم خوبی داشتیم و با بازی هایی خوبی که انجام دادیم به فینال جام حذفی رسیدیم و تنها یک عامل می توانست مانع ما شود و از شانس بدمان همان یک عامل که راهی هم برای جلوگیری از آن نداشتیم سراغ مان آمد. مشکلاتی که باید سالها قبل حل می شد و بدهی های بازیکنان سابق، این فصل گریبان تراکتورسازی را گرفت.

رضایی در پایان درباره این موضوع که آیا نمی توانست تا پایان فصل کنار تیم بماند گفت: اگر می شد می ماندم اما من باید به تهران و نزد خانواده ام می آمدم ولی با این حال هیچگاه محبت مردم تبریز را فراموش نمی کنم.