شرط منصوریان برای رسیدن استقلال به فینال لیگ قهرمانان

علیرضا منصوریان پس از پایان نشست خبری درباره بازی الاهلی اظهار داشت: باید از افکار کوزمین مراقبت می کردیم.برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما با حمایت هواداران در نیمه دوم الاهلی را حبس کردیم و می توانستیم به گل های بیشتری هم برسیم.

وی افزود: با این نتیجه شانس صعود ما زیاد شد اما التعاون تیم عجیب و غریبی است. با این وجود مهم نیست در مرحله بعدی با چه تیمی بازی می کنیم. الاهلی باید لوکوموتیو را ببرد و ما به مصاف التعاون برویم. کار به هفته آخر کشیده است و امیدوارم تمام تیم های ایرانی نتایج خوبی بگیرند.

منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: باید لجستیک باشگاه خوب باشد.اگر از پلی آف اول بالا برویم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، به تغییرات لجستیکی نیاز داریم چراکه تیم های غرب و شرق آسیا هزینه های زیادی کرده اند. 

وی درمورد تمدید قرارداد بازیکنان استقلال گفت: مهم ترین مساله برای من باقی ماندن ستاره های مان است و اینکه امکانات داشته باشیم. هنوز نتوانسته ام یک زمین تمرین خوب برای استقلال پیدا کنم.

سرمربی استقلال درباره حضور 8 بازیکن یک اخطاره در ترکیب این تیم تصریح کرد: در بازی التعاون باید صعودمان را قطعی کنیم اما دغدغه ای نسبت به بازیکنان تک اخطاره ندارم.