واکنش استیلی به شایعه استقلالی شدن رضاییان

حمید استیلی با اشاره به احتمال پیوستن رامین رضاییان به تیم استقلال تصریح کرد: من با رضاییان صحبت کرده ام و او به من گفت که پیوستنش به استقلال شایعه است و به هیچ عنوان به این تیم نمی رود. 

استیلی افزود: رضاییان چند پیشنهاد از خارج از کشور دارد و فعلا مشغول بررسی این پیشنهادات است، برای پرسپولیسی ها بسیار مهم است که او به تیم رقیب نرود، امیدوارم رضاییان قدر لطف و محبت هواداران را بداند و هرگز به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت ندهد.

سرمربی سابق پرسپولیس، در خصوص عملکرد تیم های ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم های ایرانی در هفته پنجم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد نسبتا مناسبی داشتند، کیفیت بازی پرسپولیس مقابل الهلال نسبت به دیدار رفت بهتر بود اما شاگردان برانکو برابر این تیم به تساوی رضایت دادند.

وی افزود: خوشبختانه تیم الریان قطر مقابل حریفش الوحده امارات شکست سنگینی را متحمل شد و با این نتیجه پرسپولیس هنوز هم برای صعود به مرحله بعد شانس دارد و می تواند با پیروزی برابر الوحده به صعود امیدوار باشد.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس ادامه داد: تیم ذوب آهن نیز علی رغم شکست خانگی موقعیت هایی را روی دروازه تیم العین ایجاد کرد اما نتوانست به خوبی از آنها استفاده کند، تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان با احتساب نتایج بازی های دیروز تقریبا صعود خود را به مرحله بعد مسجل کرده اند.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در مورد خداحافظی های زنجیره ای رضا عنایتی، هادی عقیلی و آرش برهانی از دنیای بازیگری فوتبال گفت: عنایتی، عقیلی و برهانی از بازیکنانی بودند که هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی بسیار خوب کار کردند و سرانجام تصمیم گرفتند خداحافظی کنند، ما نیز باید به تصمیم آنان احترام بگذاریم.

استیلی در پایان درباره میزان شانس دو تیم استقلال و تراکتورسازی برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد: نمی توان پیش بینی کرد که کدام تیم نایب قهرمان لیگ خواهد شد اما با توجه به برتری 2 امتیازی تراکتورسازی نسبت به استقلال، شانس شاگردان قلعه نویی برای تصاحب عنوان قهرمانی بیش از استقلالی ها است.