واکنش بازیکن تراکتور به منع فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات

هادی محمدی در مورد شرایط فعلی تراکتورسازی گفت: خوشبختانه بعد از بردی که مقابل استقلال به دست آوردیم از لحاظ روحی شرایط بهتری داریم. گرفتن سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم بود، چون باید حریف مستقیم‌مان را از پیش رو برمی‌داشتیم. حالا در دو بازی آینده باید بیشترین امتیاز را بگیریم تا در نهایت به مقام نایب قهرمانی برسیم. برای ما مهم است که قبل از فینال جام حذفی در لیگ برتر سهمیه مستقیم لیگ برتر را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: مطمئناً استقلال برای ما رقیب سرسختی محسوب می‌شود و آنها منتظرند تا تراکتورسازی امتیاز از دست بدهد. ما نباید لغزش داشته باشیم و در دو بازی پایانی باید بهترین نتیجه را بگیریم. هر دو تیم بازی‌های سختی دارند و در نهایت تیمی به هدفش می‌رسد که در این دو بازی کمترین اشتباه را داشته باشد. امیدوارم ما نایب قهرمان شویم تا بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم.

مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به منع فعالیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات تابستانی اظهار داشت: این بدترین اتفاق برای تراکتورسازی است. ما در نیم‌فصل از این موضوع ضربه خوردیم و الان برای فصل آینده هم با شرایط سختی مواجه هستیم. فعلاً که باشگاه با بازیکنان فعلی برای فصل آینده مذاکره نکرده است و تکلیف تیم مشخص نیست. فکر می‌کنم الان فقط ماندن من در تراکتورسازی قطعی است، چون سرباز هستم و فصل آینده هم در خدمت این تیم خواهم بود.

محمدی در پایان تصریح کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه برای فصل آینده شرایط خوبی را مهیا کنند تا تراکتورسازی بتواند با یک تیم خوب رقابت‌های لیگ را آغاز کند.