اعلام زمان خداحافظی مهاجم برزیلی تراکتور از پرشورها

لوسیانو ادینهو که فصل ناموفقی را در تراکتورسازی گذراند و نتوانست انتظارات قلعه نویی را برآورده کند قرار است پایان فصل از تراکتورسازی خداحافظی کند و به کشورش بازگردد.

در حالی که گفته می شود برای ادینهو قرار است در پایان بازی با نفت تهران در هفته سی ام مراسم خداحافظی از تراکتورسازی برگزار شود اما باشگاه تراکتورسازی برنامه ای برای برپایی مراسم خداحافظی ادینهو ندارد.
سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: ادینهو  قرار است در پایان بازی با نفت تهران در لیگ برتر فوتبال از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کند و به کشورش بازگردد و در آنجا فوتبالش را ادامه بدهد.
وی درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی برنامه ای برای خداحافظی ادینهو ندارد، بیان کرد: در حال حاضر باشگاه تصمیمی بر برپایی مراسم خداحافظی ادینهو ندارد اما شاید مدیریت باشگاه تجلیلی از این بازیکن به عمل آورد.
مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه قرارداد ادینهو برای فصل بعد تمدید می شود یا نه! خاطر نشان کرد: قرارداد ادینهو تا پایان فصل شانزدهم است و قلعه نویی هم درخواستی برای تمدید قرارداد این بازیکن نداده است. براین اساس وی قرار است در پایان فصل با هواداران تراکتورسازی خداحافظی کند و به برزیل برگردد.