خواسته ستاره استقلال از منصوریان/ تمدید نمى کنم

منصوریان سرمربى تیم فوتبال استقلال تا به اینجاى کار از عملکرد رضایی در فصل جاری کاملاً رضایت داشته و امیدوار بود بتواند او را برای فصل آینده هم حفظ کند. 

اولین بازیکنی که منصوریان نامش را برای تمدید قرارداد به باشگاه داد، کاوه رضایی بود اما به نظر باشگاه نتوانسته در این زمینه اقدام خاصی انجام دهد. 

از طرفى بهتر است بدانیم اولین خواسته رضایی برای تمدید قرارداد، تسویه حساب فصل جاری بود‌ه که باشگاه تا این لحظه نتوانسته انجام دهد. 

رضایی به خاطر مسائل مالی از باشگاه ناراحت است و به نوعى علیرضا منصوریان نیز تا حدودى قید تمدید قرارداد با کاوه را زده و به همین دلیل قصد دارد فوروارد تازه‌ای به استقلال بیاورد. 

شنیده ها حاکى از آن است رضایی حتی در صحبت‌هایی که با منصوریان داشته، با سرمربی‌‌اش اتمام حجت کرده و گفته است :تمدید نمی‌کنم، دنبال مهاجم باشید.

 

این جمله کاوه نگرانی منصوریان را برای خط حمله تیمش افزایش داد. سرمربی استقلال معتقد بود اگر کاوه امسال مشکلات مالی نداشت، دو برابر گل‌هایی که زده، به ثمر می‌رساند و در فصل جدید می‌تواند با حل این مشکل، بسیار کارسازتر باشد. اما به نظر مى رسد او هم از جدایی کاوه مطمئن است و کار را برای خرید یک فوروارد جانشین آغاز کرده است. 

با این وجود رضایى اعلام کرده پایان فصل براى تمدید صحبت مى کند اما این طور که از شواهد پیداست این بازیکن رفتن را به ماندن ترجیح مى دهد.