مهاجم استقلال: همقسم شدیم اشتباه رحمتی را جبران کنیم

در شرایطی که استقلال مقابل پدیده با یک گل نسبتا ساده و عجیب عقب افتاد، بازیکنان این تیم توانستند با 2 گل تماشایی به بازی برگردند. بعد از شوت از راه دور نورافکن، جابر انصاری روی یک حرکت آکروباتیک توانست گل دوم استقلال را وارد دروازه تیم مشهدی کند تا حکم رسیدن دوباره تیمش به رده دوم جدول را امضا کرده باشد. در ادامه گفت و گو با جابر انصاری را پیرامون وضعیت استقلال می خوانید:

* دیروز بار دیگر به ترکیب ثابت استقلال برگشتی؟

من بارها گفته ام که هر زمان کادرفنی صلاح بداند، آماده بازی هستم. قطعا منصوریان شایسته ترین ها را در زمین قرار می دهد و دیروز هم خوشحالم که من به زمین رفتم و توانستم برای استقلال مثمرثمر باشم. آنقدر بازیکنان استقلال با هم رفیق هستند که فرقی نمی کند چه کسی در زمین باشد و مهم پیروزی تیم است.

* و یک گل تماشایی و سرنوشت ساز هم زدی؟

بابت این اتفاق خیلی خوشحالم. آن لحظه که توپ روی هوا بود، یک لحظه به ذهنم رسید که بلند شوم و توپ را اینطور به سمت دروازه بزنم. خدا را شکر همان چیزی شد که می خواستم و یک گل خوب به ثمر رساندم که باعث برد استقلال شد. البته این گل من حاصل زحمات تمام بازیکنان بود چون از جان و دل مایه گذاشتند.

* به نظر می رسید اشتباه رحمتی باعث شد بازیکنان انگیزه بیشتری برای برد پیدا کنند؟

بله، از این اتفاقات در فوتبال زیاد رخ می دهد. مهدی رحمتی هم بارها برای تیم ما عکس العمل های فوق العاده داشته و دیروز هم وقتی اشتباه کرد، بدون اینکه کسی او را سرزنش کند، همدل شدیم تا بازی را ببریم. در رختکن هم همقسم شدیم که هر طور شده بازی را برنده شویم و خدا را شکر که به هدفمان رسیدیم.

* در بازی رفت هم به پدیده گل زدی و دیروز رفت و برگشت شدی؟

به دلم افتاده بود که در بازی دیروز گل می زنم و در نهایت هم این کار را کردم. همانطور که گفتم مهم برتری تیم است و دیروز هم ما بازی خیلی مهمی داشتیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

* استقلال با این برد و با توجه به شکست تراکتورسازی به رده دوم بازگشت؟

ما تمام هدفمان همین بود که برنده شویم و می دانستیم که تراکتورسازی ممکن است امتیاز از دست بدهد. تنها هدف استقلال در هفته پایانی نیز همین است که در تهران مقابل سپاهان به برتری برسد تا علاوه بر حفظ جایگاه نایب قهرمانی، به نوعی از زحمات هواداران نیز تشکر کنیم. امیدوارم که آنها نیز برای این بازی از ما حمایت کنند تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

* صحبت های زیادی هم برای حضور یا عدم حضور بازیکنان برای فصل بعد می شود؟

من قبلا هم گفتم که دوست دارم در استقلال بمانم. 2 سال خوب را در این تیم سپری کردم و باید دید که چه اتفاقی می افتد. فعلا که 2 بازی حساس در لیگ و آسیا داریم و بعد از آن هم باید در مرحله حذفی بازی کنیم.