واکنش مدیر عامل سایپا به احتمال سقوط از لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: فصل آینده هر که سرمربی تیم باشد، در کنار او روی نیمکت از وجود صادقی استفاده خواهیم کرد.

رضا درویش در باره شکست سایپا مقابل پیکان و اینکه ایا فکر می کرد این تیم کاندیدای سقوط در پایان لیگ شانزدهم شود، گفت:  با توجه به بازیکنانی و کادرفنی که درخدمت گرفتیم هیچگاه فکرش را نمی کردم در پایان فصل کاندیدای سقوط باشیم. در بازی با پیکان متاسفانه بازیکنان ما انگیزه لازم را نداشتند.

وی ادامه داد: از نظر من شاید یکی از دلایل بی انگیزگی بازیکنان ما در 2، 3 بازی اخیر آن است که آنها فکر می کردند با برد یا باخت در آن بازی ها جایگاه آنها در جدول تغییر چندانی نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این پرسش که با این شرایط چقدر خطر سقوط را احساس می کنید، اعلام کرد: تقریبا محال است سقوط کنیم البته باید بازیکنان ما بازی با ماشین سازی را جدی بگیرند و انگیزه لازم را داشته باشند و به این موضوع توجه نکنند که این تیم سقوط کرده و می توانند به راحتی آن را شکست دهند.

وی درباره اینکه با این نتایج آیا قرارداد فرکی برای فصل آینده تمدید خواهد شد، اعلام کرد: هیچ چیز معلوم نیست. درحال حاضر همه تمرکز خود را فقط روی بازی با ماشین سازی قرار داده ایم و پس از ان تکایف سرمربی تیم برای فصل آینده مشخص می شود.

درویش تاکید کرد: بازی با ماشین سازی اخرین بازی است که ابراهیم صادقی به عنوان بازیکن پیراهن تیم سایپا را برتن می کند و امیدوارم این موضوع انگیزه بالایی را در بازیکنان ایجاد کند تا آنها به خاطر کاپیتان خود هم که شده با انگیزه بالا به مصاف ماشین سازی رفته و این تیم را شکست دهند.

وی درباره اینکه آیا فصل آینده از ابراهیم صادقی به عنوان مربی روی نیمکت سایپا استفاده خواهند کرد، تاکید کرد: صادقی حدود 20 سال برای تیم سایپا زحمت کشیده و فصل اینده هر که سرمربی تیم باشد قطعا از وجود صادقی به دلیل تجربیات ارزنده ای که دارد و انگیزه ای که به بازیکنان می دهد در کنار او، روی نیمکت استفاده می کنیم.