واسطه‌های دو بازیکن پرسپولیس برای استقلال پیغام فرستادند
کاوه رضایی حرف از ماندن نمی‌زند. او در گفت‌وگو با رسانه‌ها این اطمینان را به هواداران نمی‌دهد که خیال ماندن دارد ولی با این وجود مدیران استقلال می‌گویند ما کاوه را نگه می‌داریم.

 

یکی از مدیران استقلال می گفت: «کاوه فضای تیم را دوست دارد و تا به حال بارها چه در مذاکره جدی و چه در صحبت‌های دوستانه برای ماندن ابراز تمایل کرده اما از لحاظ مالی دغدغه‌هایی دارد که می‌گوید برای ماندن در استقلال این دغدغه‌ها باید برطرف شود. هواداران نگران نباشند، ما قطعاً با کاوه توافق می‌کنیم چون او هم اساس کار را روی ادامه همکاری با استقلال گذاشته و در شرایط عادی خواهان جدایی نیست.»

 

این مدیر استقلالی درباره ماجرای مذاکره او با پرسپولیس اینگونه توضیح داد: «شایعه زیاد است و نمی‌توان بر اساس شایعه، نتیجه‌گیری کرد. در مورد ما هم شایعه شده با رامین رضاییان توافق کرده‌ایم، در صورتی که اگر وریا غفوری بماند، ما اصلاً با رامین مذاکره هم نمی‌کنیم. درباره کاوه هم با توجه به این موضوع که برانکو علاقه خاصی به سبک بازی کاوه دارد، مسائلی عنوان می‌شود مبنی بر مذاکره پرسپولیس با کاوه... ما بعید می‌دانیم چنین چیزی باشد اما اگر پرسپولیس بخواهد کاوه را هوایی کند، ما هم بی‌کار نمی‌نشینیم و با چند بازیکن این تیم وارد مذاکره می‌شویم. همین حالا واسطه‌های دو بازیکن پرسپولیس برای ما پیغام فرستاده‌اند.»