وضعیت مبهم یک بازیکن در ترکیب پرسپولیس مقابل سیاه جامگان

تیم فوتبال پرسپولیس، قهرمان زودهنگام رقابت های لیگ برتر در آخرین روز از این دیدارها میهمان تیم سیاه جامگان در مشهد است. این دیدار برای سرخپوشان به لحاظ جدولی اهمیتی ندارد. آنها سه هفته پیش قهرمان شدند، دو هفته پیش جشن قهرمانی شان را گرفتند و جام را به خانه بردند، یک هفته پیش اعتصاب کردند و با هواداران شان قهر کردند و دیروز آشتی کردند و تمرین تا مشخص شود فعلا مشکلات این تیم حل شده یا لااقل در حال حل شدن است.

گرچه این دیدار برای پرسپولیس کاملا جنبه تشریفاتی دارد، اما برای سیاه جامگان اصلا اینطوری نیست و اتفاقا کاملا برعکس است و جنبه مرگ و زندگی دارد. بقا و سقوط تیم سیاه‌جامگان در گروی امتیازات این بازی است. آنها تنها در شرایطی می توانند سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کنند که از پرسپولیس امتیاز بگیرند و از آن طرف صبا هم در خانه خود مغلوب استقلال خوزستان شود.

در آستانه این دیدار خبر می‌رسد که وحید امیری هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس که در جریان گرم کردن قبل از بازی با ذوب آهن دچار آسیب دیدگی شد هنوز به سلامتی خود را باز نیافته و قادر به همراهی سرخ پوشان در این دیدار نیست.

همچنین در بازی کردن محمد انصاری مدافع جوان و ملی پوش این تیم اهم ابهام وجود دارد و شاید پرسپولیسی‌ها برای حفظ سلامتی وی این بازیکن را هم مورد استفاده قرار ندهند.

بهرحال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یک دیدار حساس مقابل الوحده امارات دارد و حفظ سلامتی مهره‌های تعیین کننده‌اش برای آن بازی قطعا در اولویت های برانکو است. 

شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا درست مثل شرایط سیاه جامگان در لیگ برتر است. یعنی آنها در لیگ قهرمانان آسیا باید حریف خود را ببرند و انتظار نتایج دیگر بازی ها بنشینند تا روزنه های صعود به مرحله بعدی برای شان باز شود.