پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و قدرتمند
اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پرسپولیس گفت: فردا آخرین فینالی است که از ابتدای حضور در سیاه‌جامگان راجع به آن صحبت می‌کردم. همیشه تیمی که زودتر از موعد قهرمان می‌شود انگیزه‌اش کمتر می‌شود اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و قدرتمند.


وی افزود: مربی توانمندی هم بالای سر این تیم است اما باید ببریم تا بمانیم. به حرف و حدیث‌ها هیچ کاری ندارم. چندین تیم را تاکنون نجات داده‌ام اما بقای سیاه‌جامگان برای من بسیار جذاب‌تر و حیثیتی‌تر است. تا به اینجای کار نیز کاری بزرگ کرده‌ایم. هر اتفاقی بیفتد کار بزرگی کرده‌ایم.


میثاقیان تاکید کرد: خدا خواست که پنالتی دقیقه آخر ماشین‌سازی خراب شود، مطمئنم که می‌بریم و می‌مانیم. محدودیت داریم و بازیکنان کمی داریم. بازیکنانم از جان مایه گذاشته‌اند و اگر یک بازی دیگر جز بازی فردا داشتیم قطعا کم می‌آوردیم.


سرمربی سیاه‌جامگان تاکید کرد: این دیدار هم جذابیت خاص خودش را دارد و بدون توجه به نتیجه دیگر تیم‌ها برای برد به میدان می‌رویم.


میثاقیان درباره اینکه چرا دیرتر از موعد به سیاه‌جامگان آمد، تصریح کرد: اتفاقات طولانی و دور و درازی افتاد که به سیاه‌جامگان آمدم. اول فصل هم دوست داشتم که به تیم شهر امام رضا (ع) کمک کنم اما نشد. شاید اگر زودتر می‌آمدم کار ساده‌تری داشتیم اما به هر حال قسمت این بود و حالا موفقیت کیف دیگری دارد.


وی افزود: همدلی و تعامل ویژه‌ای در تیم داشتیم و با قلبمان برای سیاه‌جامگان کار کردیم. ان‌شاءالله فردا ببریم و اگر ما را خواستند کار را ادامه خواهیم‌دید.


میثاقیان خاطرنشان کرد: بازی پرسپولیس با الهلال را اگر ببینید متوجه می‌شوید که این تیم واقعا خوب است. استرس و فشار زیادی روی ماست و خواهشم از هواداران این است که از تیم خود حمایت کنند.


سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: تنها مرتضی رنجبر را در اختیار نداریم و امیدوارم که باقی بازیکنان بتوانند جای این بازیکن را پر کنند.