کودتا در تراکتور برای برکناری مدیرعامل؟

تیم فوتبال تراکتورسازی توانست در دیدار هفته آخر لیگ برتر مقابل نفت تهران پیروز شود. با توجه به پیروزی استقلال مقابل سپاهان، این تیم تبریزی در رده سوم لیگ برتر قرار گرفت.

تراکتورسازی این فصل شرایط خیلی سختی را تجربه کرد و این باشگاه به دلیل بدهی‌هایی که به بازیکنان خارجی سال‌های قبل خود داشت، توسط فیفا نقره‌ داغ شد؛ محرومیت از فعالیت در پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی و تابستانی.

بازیکنان این تیم روز گذشته (پنجشنبه) بعد از پیروزی مقابل نفت تهران، حرف‌های تندی علیه مدیریت باشگاه زدند؛ از عدم پرداخت مطالبات تا گله‌مندی از این که حتی یک تشکر خشک و خالی از سوی مدیریت باشگاه صورت نگرفت.

وضعیت مالی بازیکنان تراکتورسازی به گونه‌ای است که صدای آنها را درآورده است. آنها روز گذشته در مصاحبه‌هایی تند و تیز علیه مدیریت باشگاه موضع گرفتند. شنیده می‌شود بازیکنان تراکتورسازی علاقه‌مند نیستند که کار را با مصطفی آجورلو ادامه دهند و دوست دارند این باشگاه با مدیریتی جدید وارد لیگ برتر هفدهم شود. حتی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی پس از بازی از وجود مسائل درون‌خانوادگی خبر داد اما تأکید کرد که نمی‌خواهد این مسائل را باز کند.

این تیم روز 21 اردیبهشت در فینال جام حذفی در شهر خرمشهر به مصاف نفت تهران خواهد رفت.