رامین رضاییان استقلالی می شود؟

با توجه به جدایى رامین رضاییان از پرسپولیس، شایعاتى مبنى بر پیوستن این بازیکن به تیم استقلال شنیده مى شد.

اما بهتر است بدانیم پس از اینکه بحث حضور رضاییان در استقلال به گوش رسید، این بازیکن به محض جدایی از پرسپولیس خطاب به طرفداران این تیم اعلام کرد که استقلالی نخواهد شد. این در حالی است که او در صفحه اجتماعى اش تبریک قهرمانی به پرسپولیسی ها را پس گرفت و همبازیانش را در لیست سیاه قرار داد.

همچنین ناگفته نماند شنیده مى شد برخى افراد براى راضى کردن این بازیکن براى پیوستن به استقلال هر کارى را انجام دادند اما واقعیت این است که رضاییان تا به حال از خود علاقه ای برای استقلالی شدن نشان نداده است.

این طور که از شواهد پیداست علیرضا منصوریان در پست بازیکنی چون رامین رضاییان، در پی جذب دانیال ماهینی مدافع استقلال خوزستان و یا مصلح مدافع سپید رود رشت است که حتی گفته می شود از سوی باشگاه استقلال صحبت هایی هم با این بازیکنان انجام شده است.

البته در میان همه این اخبار ضد و نقیض باید به این نکته هم اشاره کرد که رضاییان از مدت ها پیش اعلام کرده بود به دنبال حضور در یک تیم اروپایی است و فعلا با سکوت خود تنها برای باقی ماندن در شرایط آرمانی در کمپ تیم های ملی تمرین می کند.

از طرفى دیگر زمانى که بحث حضور رضاییان در استقلال شنیده مى شد، هواداران آبى پوش از روى سکو ها نام این بازیکن را به زبان مى آوردند و او را تشویق مى کردند که در نهایت منصوریان در جواب اینکه آیا خواسته هواداران را شنیده است یا خیر، به جمله من چیزى متوجه نشدم بسنده کرد.

افتخارى مدیرعامل باشگاه استقلال نیز پس از بازى شب گذشته تیمش مقابل سپاهان در پایان در پاسخ این سوال که آیا رامین رضاییان به استقلال می‌آید و کاوه رضایی به پرسپولیس می رود اظهار بی اطلاعی کرد.

دبیر هیئت مدیره در مورد شایعه حضور رامین رضائیان در استقلال گفت: این‌ها گمانه‌زنی رسانه‌ ای است و رسما در باشگاه استقلال در این مورد صحبتی انجام نشده است.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که رامین رضاییان در چند روز و یا چند هفته آینده چه تصمیمی برای انتخاب تیم جدیدش خواهد گرفت.