درخواست یک پیشکسوت از مسئولان استقلال

مهدی فنونی زاده در خصوص ارزیابی‌اش از لیگ شانزدهم گفت: اعتقاد دارم فصل پرتعطیلی را پشت سر گذاشتیم. وقفه های طولانی و پی در پی به خاطر تیم ملی باعث شد تا نیم فصل اول، لیگ جذابیت خود را از دست بدهد و تیم ها نتوانند به خاطر تعطیلات مکرر کیفیت فنی لازم را داشته باشند اما در نیم فصل دوم بازیها به مراتب بهتر برگزار شد و شاهد فوتبالی زیبا از تیم های لیگ برتری بودیم.

وی خاطرنشان کرد: باید برای لیگ هفدهم یک برنامه ریزی دقیق انجام شود که مسابقات منظم و بدون وقفه برگزار شود تا تیم ها بتوانند بازیهای خوبی از خود ارائه کنند. تعطیلات پی در پی لیگ شانزدهم باعث شد تا سرمربیان تیم هم از شرایط موجود گله مند و بازیکنانشان مرتب در حال بدنسازی باشند.

فنونی زاده در خصوص بازیهای هفته پایانی لیگ نیز گفت: حساسیت بالای هفته سی ام باعث شد برخی بحث از فوتبال ناپاک کنند که به نظر من چنین مسئله ای وجود نداشت. همه دیدیم که تیم های پایین جدول تلاش زیادی کردند تا بتوانند خود را در لیگ برتر حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد آبی پوشان برابر سپاهان اصفهان گفت: استقلال عملکرد خوبی برابر سپاهان داشت و توانست به یک برد خوب دست پیدا کند تا هم نایب قهرمان لیگ شانزدهم بشود و هم سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند. منصوریان توانست در چند بازی باخت را با پیروزی عوض کند و این نشان می دهد که او در بازیخوانی حریف تبحر خوبی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر منصوریان می خواهد فصل آینده با قدرت در لیگ هفدهم ظاهرا شود و همانند لیگ شانزدهم امتیازات زیادی را از دست ندهد باید بازیکنان خود را حفظ کرده و نفراتی را جذب کند که برای قهرمانی مثمر ثمر باشند.

فنونی زاده تاکید کرد: مسئولان استقلال باید هر چه زودتر دست به کار شوند و نقل و انتقالات را جدی بگیرند و با جذب بازیکنان مورد نظر، یک تیم خوب را برای لیگ هفدهم آماده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در پایان لیگ از هواداران هم تشکر ویژه ای داشته باشیم آنها در بدترین شرایط تیمشان را تنها نگذاشتد، کادر فنی و بازیکنان را حمایت کرده و مسئولان استقلال باید قدر این عزیزان را بدانند زیرا حضور آنها در ورزشگاه نقش بسزایی در موفقیت استقلال داشت.