هافبک سابق سرخپوشان: پرسپولیس الوحده را شکست می دهد

مهدی شیری هافبک اسبق پرسپولیس در خصوص دیدار سرخ‌پوشان برابر الوحده امارات اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما به خاطر نتیجه‌ای که این تیم باید بگیرد بازی از حساسیت بالایی برخوردار است و همه چیز بازی به نتیجه دیدار الریان و الهلال بستگی دارد و این کار را برای پرسپولیس مشکل کرده است. امیدوارم که با برد پرسپولیس نتیجه بازی الریان هم به نفع نماینده ایران باشد و بتوانند از گروه صعود کنند.

وی افزود: الوحده هم برای دفاع از حیثیت خود می‌آیند و مطمئنا برای برد به میدان خواهند آمد. این تیم بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان خارجی‌اش می‌توانند برای پرسپولیس دردسر ساز باشد. اما با وجود 80 هزار تماشاچی پرسپولیس می‌تواند به راحتی برنده این بازی باشد.

شیری در رابطه با شانس صعود پرسپولیس خاطر نشان کرد: همه چیز برای پرسپولیس 50-50 است. قطعا سرخ‌پوشان این بازی را خواهند برد اما باید شرایط بازی دو حریف دیگرش هم به نفع این تیم رقم بخورد تا بتواند صعود کند. اگر اتفاق غیر حرفه‌ای و غیر فوتبالی نیفتد پرسپولیس صعود خواهد کرد.

سرمربی برق شیراز در پایان در خصوص شرایط برق شیراز تصریح کرد: برق شیراز تیم خیلی خوبی بود و بازیکنان خوبی داشتیم اما مسوولان حمایت لازم را از تیم نکردند و باعث افت تیم شدند. مدیریت تیم تصمیم به عدم حضور در مسابقات گرفت و از جدول حذف شدیم و این یک فاجعه برای برق شیراز بود.