استقلال و سپاهان نقره داغ شدند

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و مسئولین فدراسیون (با توجه به سابقه قبلی) رخ داد که این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*مسابقه تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان  تخلفانی مبنی بر فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه (با توجه به سابقه قبلی) رخ داد که کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین تیم سپاهان به خاطر پرتاب ترقه از سوی تماشاگرانش و با توجه به سابقه قبلی باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*بازی دو تیم فولاد خوزستان و پیکان تهران 14 اردیبهشت برگزار و از سوی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران منتسب به داور مسابقه و اقدام به ترک زمین که منجر به تعطیلی 5 دقیقه ای بازی صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی تیم مربوطه را به ترتیب به مبلغ 100 میلیون ریال و 50 میلیون ریال  جریمه کرد.

*دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان از هفته پایانی لیگ برتر در آزادی برگزار و از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگران 100 میلیون ریال و سپاهان نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به سرمربی حریف مبلغ 100  میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.