جدایی مدافع ملی پوش از استقلال/ بازگشت به سپاهان

وریا غفوری مدافع راست استقلال به نظر با شروع فصل نقل و انتقالات اولین بازیکنی است که از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد. طبق اعلام منصوریان به مسوولان باشگاه وریا غفوری با توجه به مصدومیت‌های پیاپی قراردادش با این تیم تمدید نخواهد شد و آبی‌ها در نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن در پست دفاع راست می‌گردند.

جالب اینکه گفته می‌شود شنیدیم مدافع همیشه مصدوم تیم استقلال مورد توجه سپاهان قرار گرفته است. سپاهان در فصل جاری روی بازیکنان استقلال و پرسپولیس دست گذاشته و حالا شنیده می‌شود وریا غفوری در فهرست کرانچار قرار گرفته. این مربی که به دنبال یک مدافع راست نفوذی است، وریا غفوری را در فهرست خرید خود قرار داده است. از طرفی قرارداد این بازیکن در پایان این فصل با استقلال به پایان می‌رسد.

از این رو با توجه به شنیده‌ها از خریدهای تیم استقلال به نظر می‌رسد این بازیکن می‌تواند به راحتی جدا شود و به تیم سابقش برگردد.  زلاتکو کرانچار به دلیل از دست دادن شجاع خلیل‌زاده از مسوولان تیم سپاهان ناراحت است. او از اینکه دیگر این بازیکن را در اختیار ندارد به مسوولان تیمش گله کرد و مدعی شد همه تلاش خود را به کار گیرند تا در غیاب شجاع از فهرست خرید، بازیکن جایگزین او را جذب کنند.