دوئل پرسپولیس و سپاهان بر سر بازیکن ملی پوش

سرخپوشان پایتخت قبل از شروع نقل و انتقالات توانستند شجاع خلیل زاده مدافع سابق سپاهان را به خدمت بگیرند و با گادوین منشا هم قرارداد داخلی ببندند. همچنین آنها با سعد ناطق مدافع ملی پوش عراقی به توافقات خوبی دست یافتند و این بازیکن قرار است روز جمعه برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی ایران شود.

در حال حاضر دغدغه برانکو در جناح چپ است که پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن در این پست دارد تا نقطه ضعف خود را برطرف کند.
در ابتدا سعید آقایی مدافع ملی پوش تراکتورسازی مدنظر برانکو قرار گرفت اما این بازیکن با گسترش فولاد قرارداد دارد و برای دریافت رضایت نامه اش باید مبلغ قابل توجهی پرداخت کند.
به هر حال پرسپولیسی ها برای جذب این بازیکن به بن بست خوردند اما همچنان امیدوار به جذب این بازیکن هستند.
شایان مصلح مدافع سپیدرود رشت هم جزو گزینه های خرید پرسپولیس در جناح چپ است اما این بازیکن به علت اینکه سهمیه بزرگسال محسوب می شود باعث شده که پرسپولیسی ها برای جذب این بازیکن دچار شک و تردید شوند.
شیرزادی مدافع چپ استقلال خوزستان هم یکی از بازیکنان مدنظر برانکو در جناح چپ است اما باشگاه پرسپولیس هنوز برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام نکرده است.
 احسان حاج صفی کاپیتان سپاهان توانسته با عملکرد خوبش نظر برانکو را جلب کند و به جمع گزینه های پرسپولیس در جناح چپ بپیوندد.
با وجود اینکه حاج صفی قراردادش با سپاهان به پایان رسیده است اما به نظر نمی رسد که این بازیکن فصل بعد حاضر شود که پیراهن قرمز به تن کند چرا که وی نماد باشگاه سپاهان است و به این زودی از زردپوشان اصفهانی جدا نمی شود.
حاج صفی در ابتدای فصل شانزدهم هم از استقلال پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که در تیم سپاهان بازی کند.