تحلیل درخشان از پیروزی پرسپولیس مقابل الوحده

حمید درخشان در خصوص پیروزی 4 بر 2 تیم پرسپولیس مقابل الوحده امارات و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و توانست بازی خوبی را انجام دهد. البته در ابتدای مسابقه اشتباهات فردی تیم الوحده باعث شد تا پرسپولیس شکل بهتری را به خود بگیرد.

وی در ادامه افزود: اشتباهات تیم الوحده به لحاظ روحی و روانی تأثیر خوبی روی بازیکنان پرسپولیس گذاشت و باعث شد تیم ما عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در مورد هت‌تریک مهدی طارمی در دیدار این تیم مقابل الوحده امارات تصریح کرد:‌ طارمی همیشه همین شرایط را دارد. او ممکن است در یک بازی خیلی خوب توپ‌هایش را تبدیل به گل کند و در یک بازی هم برعکس عمل کند. به طور کلی فلسفه تمام مهاجمان همین است. به نظرم هر چه زمان بیشتری بگذرد، طارمی با تجربه‌تر می‌شود و می‌تواند بسیار بهتر از این کار کند. دیدار مقابل الوحده نقطه اوج طارمی بود و توانست نقشی پررنگ در برتری تیمش داشته باشد.

درخشان با اشاره به دیدار مرحله حذفی پرسپولیس مقابل لخویای قطر،‌ گفت: در آن مرحله چون بازی‌ها حذفی است، کار بسیار سخت‌تر می‌شود. باید مقابل لخویا هوشیار باشیم. به نظرم با این شرایطی که پرسپولیس دارد می‌تواند از مرحله بعد هم عبور کند.