پاسخ پرسپولیس به مشتری جدید بیرانوند

علیرضا بیرانوند مدتی قبل گفت که با پایان فصل از پرسپولیس جدا می شود و همان زمان بود که مشخص شد که چند پیشنهاد خوب از جمله یک پیشنهاد از سوی باشگاه معروف فنرباغچه ترکیه به این بازیکن شده است. بر همین اساس، نماینده باشگاه ترکیه ای در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در حضور علی اکبر طاهری و وکیل بیرانوند، جلسه ای برای مذاکرات نهایی برگزار شد.

البته باشگاه پرسپولیس علاقه ای به فروش دروازه بان ملی پوش خود ندارد و برهمین اساس هم طاهری به باشگاه ترکیه ای اعلام کرد که تنها با پرداخت مبلغ 2 میلیون یورو باشگاه پرسپولیس حاضر به صدور رضایتنامه برای جدایی علیرضا بیرانوند خواهد شد. فنرباغچه حاضر نیست که برای جذب بیرانوند، چنین مبلغی به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند چون علاوه بر آن باید به خود بیرانوند هم مبلغی بدهد.

با توجه به این مسئله به نظر می رسد که مذاکرات بین باشگاه پرسپولیس و فنرباغچه به پایان رسیده و ماجرای انتقال بیرانوند به این باشگاه ترکیه منتفی شده است.

پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای برای علیرضا بیرانوند حدود ۷۰۰ هزار یورو بود که این مبلغ را این دروازه‌بان به صورت پیش‌قسط دریافت می‌کرد و در ادامه فصل هم بابت هر بازی‌ای که در ترکیب تیمش به عنوان بازیکن فیکس به میدان می‌رفت، قرار بود ۱۰ هزار یورو دریافت کند.

البته هنوز به طور قطعی مشخص نیست که نظر خود بیرانوند در مورد این انتقال چه بوده اما به نظر می رسد که خود این دروازه بان بدش نمی آمد که به چنین پیشنهاد خوبی جواب مثبت بدهد و راهی تیم شناخته شده فنرباغچه بشود.